همسران و فرزندان بسیاری از زندانیان در واقع با شوهران خود در داخل زندان زندگی می‌کنند. هر زندانی باید امرار معاش کند، زیرا بسیاری از مغازه‌ها ورستوران‌ها هیچ چیز مجانی ندارند. بر خلاف بسیاری از زندان‌ها، نگهبانان به ندرت وارد بخش اصلی سن پدرو می‌شوند، بنابراین زندانیان در بیشتر موارد مواظب خود هستند.

عکس‌های شگفت انگیز از چند زندان عجیب و غریب در جهان

سلام نو-فاطمه عرب‌زاده: از زندان‌های با سوء استفاده فیزیکی، بیش از حد شدید و خشونت بار به زندان‌های لوکس و زیست محیطی آشنا شوید.

زندان سن پدرو، بولیوی

عکس‌های شگفت انگیز از چند زندان عجیب و غریب در جهان

زندان سن پدرو، حدود ۳۰۰۰ زندانی خطرناک را در خود جای داده است. در سن پدرو، زندانیان هنگام ورود به زندان باید سلول‌های خود را بخرند، آن هم پس از پرداخت هزینه ورودی! بخش‌های مختلفی وجود دارد، از شرایط وحشتناک در بخش‌های فقیرتر، جایی که زندانیان در ۳ یا ۴ سلول جمع شده‌اند تا یک سلول کوچک تا بخش‌هایی که بیشتر شبیه بلوک‌های آپارتمانی شیک هستند و تاجران و سیاستمداران محکوم را در خود جای داده‌اند. همسران و فرزندان بسیاری از زندانیان در واقع با شوهران خود در داخل زندان زندگی می‌کنند. هر زندانی باید امرار معاش کند، زیرا بسیاری از مغازه‌ها ورستوران‌ها هیچ چیز مجانی ندارند. بر خلاف بسیاری از زندان‌ها، نگهبانان به ندرت وارد بخش اصلی سن پدرو می‌شوند، بنابراین زندانیان در بیشتر موارد مواظب خود هستند.

زندان سی بو، فیلیپین

عکس‌های شگفت انگیز از چند زندان عجیب و غریب در جهان

رقص، بخشی از توانبخشی در زندان فیلیپین است. این حداکثر امنیت در زندان است که در آن زندانیان رویه‌های رقص را به عنوان بخشی از تمرین روزانه و توانبخشی خود انجام می‌دهند و بسیاری از اجرای آنها به صورت آنلاین فیلمبرداری شده و آزاد شده‌اند و آنها را در میان طرفداران و افراد مشهور واقعی آنلاین به نمایش گذاشتند.

زندان سارک، گورنسی

عکس‌های شگفت انگیز از چند زندان عجیب و غریب در جهان

در جزیره سارک در گورنسی واقع شده است، یک جزیره بسیار دور بین انگلستان و فرانسه. زندان سارک کوچکترین زندان جهان است. این زندان غیر معمول از سنگ ساخته شده بود و امروزه آن یک جاذبه توریستی بسیار محبوب است. یکی از حقایق جالب این است که این زندان هنوز در حال استفاده است. مقامات محلی از آن استفاده می‌کنند تا حداکثر دو کارگر فصلی را حفظ کنند.

باستوی، نروژ

عکس‌های شگفت انگیز از چند زندان عجیب و غریب در جهان

فقط کمتر از ۵۰ مایل از ساحل پایتخت نروژ شهر اسلو جزیره کوچولو، همچنین به عنوان زندان پنت هاوس شناخته می‌شود. باستوی یکی از کم امنیت‌ترین زندان‌ها در جهان است. این زندان همچنین سعی دارد تبدیل به اولین زندان زیست محیطی در جهان، از پانل‌های خورشیدی به منظور تولید انرژی و بسیاری از مواد غذایی در زندان (یا اطراف آن) ‌شود. در جزیره زندان باستوی در نروژ، زندانیان، بعضی از آنها قاتل هستند، در شرایط لوکس زندگی می‌کنند.

زندان مکزیک

عکس‌های شگفت انگیز از چند زندان عجیب و غریب در جهان

سرسو در نزدیکی مرز مکزیک و بلیز یک زندان منحصر به فرد است که در بسیاری از سال‌ها خشونت را دیده است، بنابراین اگرچه این کاملا شبیه بهترین هتل‌ها در بلیز نیست ولی در عوض زندان یک برنامه هنری و صنایع دستی دارد، جایی که زندانیان تشویق می‌شوند که خلاق باشند و کار خود را به گردشگران به فروش برسانند. در مکزیک، اقدام فرار از زندان قانونی است، زیرا قانون به رسمیت می‌شناسد که همه مردم تمایل اساسی دارند آزاد باشند.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید