جلالی در دیدار با نساجی یکی از معدود موقعیت‌ها برای اثبات توانایی‌های خود را از دست داد تا کم کم زمزمه خروجش از جمع آبی‌ها شنیده شود.

وداع زودهنگام مدافع استقلال با آبی‌ها / ابوالفضل جلالی از جمع شاگردان مجیدی جدا می‌شود؟

به گزارش سلام نو به نقل از خبر ورزشی، ابوالفضل جلالی در حالی تابستان سال گذشته به استقلال پیوست که پروسه انتقال او به این تیم بسیار طولانی شد. بعد از حضور مدافع سابق استقلال در این تیم اما عنوان شد که او از یک مصدومیت کهنه رنج می برد که باید برای مدتی دور از میادین باشد. مدافع چپ آبی ها به این ترتیب زمان زیادی از نیم فصل اول را از دست داد تا مهیای حضور در میدان شود اما او در بازگشت به ترکیب استقلال دوباره دچار مصدومیت شد تا در نهایت در دیدار حساس برابر نساجی به عنوان بازیکن فیکس به میدان برود.

جلالی اما در این دیدار هم نتوانست کیفیت سابق خود را به نمایش بگذارد تا در نیمه دوم از سوی فرهاد مجیدی تعویض شود. به این ترتیب او یکی از معدود موقعیت هایش برای اثبات توانایی های خود را از دست داد تاکم کم زمزمه خروجش از جمع آبی ها شنیده شود. اگر چه هنوز مجیدی لیست خروج خود را برای فصل آینده اعلام نکرده است اما به نظر می رسد استقلال در تابستان سال آینده هم یکی از اولویت های خود را جذب یک مدافع چپ قرار خواهد داد. آبی ها در سمت چپ تنها جعفر سلمانی را به عنوان یک بازیکن قابل اتکا در اختیار دارند اما او هم در سیستم ۳ دفاعه در سمت چپ خط میانی به میدان می رود.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید