ادویه در هر فرهنگی جایگاه ویژه خود را در امر آشپزی و طبخ غذا دارد، چرا که استفاده درست و به جا از ادویه‌ها تاثیر بسیار مثبتی بر طعم و کیفیت غذا و در نهایت حفظ سلامتی ما دارد.

راهنمای خرید و فروش ادویه مرغوب با عطر و کیفیت عالی

 تنوع و گوناگونی ادویه‌ها در کنار خواص بی‌نظیرشان آن‌ها را به یکی از محبوب‌ترین کالاهای جهان تبدیل کرده‌است از این رو در دنیای تجارت، خرید و فروش ادویه از جمله صنعت‌های پر رونق و سودمند محسوب می‌شود.

بنابراین هنگام تهیه این محصولات باید نهایت دقت و دانش را به کار ببرید تا بتوانید جنسی مرغوب و با کیفیت را آماده ارائه در بازارهای تجاری کنید چرا که ادویه‌ها نیز همانند بسیاری از محصولات خوردنی در اثر نگه‌داری نامناسب، قرار گرفتن طولانی مدت در معرض هوا و نور مستقیم آفتاب، بسته‌بندی نامطلوب فاسد می‌شوند که این امر تاثیر بسیار منفی در میزان فروش آن‌ها خواهد داشت، در نتیجه جهت حفظ مشتریان و موفقیت در خرید و فروش ادویه حتماً باید به استانداردهای ‌نگه‌داری و چگونگی ذخیره‌کردن آن دقت ویژه داشت به خصوص انبارداری و نحوه ذخیره ادویه  بسیار عامل مهمی است.

 در اثر نگه‌داری نادرست این نوع محصول عطر و طعم آن از بین خواهد رفت و کیفیت ادویه به طرز قابل توجهی کاهش خواهد یافت.

عوامل دخیل بر روی قیمت ادویه چیست؟

در قیمت گذاری ادویه عوامل متعددی دخیل هستند اما مسئله اساسی مرغوبیت و دسته اول بودن نوع ادویه است که هر چقدر این فاکتور بهتر باشد سودآوری بیشتری خواهد داشت. دیگر عامل موثر بر قیمت ادویه میزان عرضه و تقاضا در بازارهای جهانی، میزان نوسانات قیمت ارز، هزینه‌های حمل و نقل بار است که هرکدام می‌تواند در قیمت نهایی و تمام شده ادویه تاثیر خاص خود را بگذارد.

 به طور مثال در سال گذشته قیمت هل سبز  با افزایش چشم‌گیری مواجه شد که دلیل این امر افزایش قیمت دلار در سطح جهانی و کاهش واردات این محصول عنوان شد. عامل دیگری که بر افزایش قیمت این ادویه اثر گذاشت همه گیرشدن بیماری کرونا بود زیرا گفته می‌شد که هل به دلیل داشتن طبع گرم در درمان این بیماری موثر است بنابراین ناگهان تقاضا برای خرید آن افزایش یافت که نهایتا این هجوم برای خرید، قیمت هل را با سیر صعودی مواجه کرد.

 نوع فصل نیز در میزان تقاضای خرید بعضی از ادویه‌جات بی‌تاثیر نیست مثلا قیمت ادویه پول بیبر، زنجبیل و دارچین معمولا در فصول سرد سال با اندکی افزایش روبه‌رو می‌شود، زیرا با استقبال بیشتری از سوی مردم مواجه می‌شود. همان‌گونه که گفته شد عوامل بیرونی و میزان کشت هر ادویه بر قیمت‌گذاری آن اثرگذار است به همین دلیل است که تهیه ادویه خوب و اصل با قیمتی منطقی به نظر کار دشواری می‌رسد.

از کجا ادویه مرغوب با خیال راحت خریداری کنم؟

راهنمای خرید و فروش ادویه مرغوب با عطر و کیفیت عالی

شرکت بازرگانی زرین گیاهینه در طی سال‌ها فعالیت در امر فروش عمده و جزئی انواع ادویه‌ها با تکیه بر دانش روز و علم به چگونگی عرضه ادویه‌ای با عطر، بو و طعم واقعی کار خرید این محصول پر طرفدار را برای مشتریان خود سهل و آسان نموده‌است.

این شرکت با توجه به اینکه ادویه‌جات جزو جدایی ناپذیر سفره‌های ایرانی هستند و مردم استقبال قابل توجهی نسبت به تهیه انواع چاشنی دارند، با فراهم آوردن روزانه لیست قیمت انواع ادویه ایرانی و خارجی از جمله دارچین، زردچوبه، زیره، آویشن، برگ‌بو، پاپریکا و زنجبیل، پودر سیر و ... شما را از قیمت لحظه‌ای ادویه‌جات مطلع می‌کند تا بتوانید با خیالی راحت محصول مورد نظر خود را به صورت آنلاین و یا از طریق شماره‌های درج شده در سایت سفارش بدهید. گیاهینه محصولات سفارش داده‌شده را با قیمتی منطقی و بدون دخالت واسطه‌های متعدد در بسته‌بندی‌های کاملا بهداشتی و مخصوص آماده تحویل می‌کند و سپس بر اساس وزن، حجم و ... آن از طریق باربری، پست، تیپاکس و اتوبوس در سریع‌ترین زمان ممکن به دست مشتری می‌رساند. همچنین برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان این مجموعه با شماره های ۰۹۱۳۴۲۵۵۳۴۰ | ۰۳۱۹۵۰۱۰۰۴۵ تماس حاصل فرمایید.

فروش ادویه

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید