الهه علیخانی؛ بلاگر سفر و گردشگریه، اون عاشق سفر کردنه و به شیوه و سبک کوله‌گردی نقاط مختلف ایران رو دیده و در مقصدهای متفاوتی گشت‌وگرد کرده. الهه کارشناسی ارشد بیوتکنولوژی پزشکی داره و از زمان دانشجویی کار می‌کرده، اما بعد از مقطعی که کار کارمندی داشته تصمیم می‌گیره مسیرش رو تغییر بده و به علاقه‌اش یعنی سفر بپردازه و از طریق تولید محتوا، تبلیغات و مشاوره دادن کسب درآمد کنه. اون در سفری به شهر شعر و ادب، به بوتیک هتل راوی رفته. با ما همراه باشید تا از تجربه اقامت الهه در این فضای بی‌نظیر و زیبا بیشتر بدونیم.

تجربه اقامت الهه علیخانی در بوتیک هتل راوی شیراز

سلام نو - سرویس گردشگری: الهه به شایستگی «بوتیک هتل راوی» رو معرفی می‌کنه و از نام‌گذاری جالب توجه اتاق‌های اون می‌گه: "اینجا یک عمارت پر قصه دویست و چند ساله است که هر قسمت آن متعلق به یک دوره تاریخی می‌باشد و سه دوره‌ی تاریخی زندیه، قاجار و پهلوی را پشت سر گذاشته. یکی از اتفاقات خاص این بوتیک نام‌گذاری اتاق‌هاش به نام‌های زنان مطرح دوران تاریخی است مثل اتاق فیروز، ملک تاج، شهدخت، پری جهان، سلما." اون در ادامه از ویژگی‌های مثال‌زدنی و حس و حال تجربه‌ی فضایی بوتیک هتل راوی می‌گه: "حس اقامت‌ توی این بوتیک هتل با فضای اتاق‌هاش، سرویس دهی، رفتار پرسنل، امکانات اتاق‌ها، شاه‌نشین، فضای کافه، طعم غذاهای خونگی و محلیش فراموش نشدنیه و اگر هر زمانی تصمیم به سفر به شیراز داشته باشم قطعا برای اقامت انتخابم این بوتیک هتل زیبا هست."

تجربه اقامت الهه علیخانی در بوتیک هتل راوی شیراز

الهه در نهایت به چند سوال کلی درباره بوتیک هتل جواب می‌ده:

"حالا اصلا بوتیک هتل چی هست؟ تفاوت بوتیک هتل با هتل های بزرگ این هست که خیلی کوچیکه.

اصلا لغت بوتیک از کجا اومد؟ مغازه‌هایی گفتن دیگه نمی‌خوایم مثل فروشگاه‌های زنجیره‌ای تولید انبوه داشته باشیم و می‌خوایم تولیداتمون محدود و خاص باشن مثلا یک عدد کیف بیاریم.

بوتیک هتل از لحاظ سرویس‌دهی در حد یک هتل ۵ ستاره و لوکس هست یعنی دارای فضای صمیمانه مثل یک اقامتگاه بومگردی ولی با یک سرویس دهی خیلی شیک و خاص. برای یک مکان تبدیل شدن به بویتک هتل صرفا قدیمی بودن و قدمت داشتن کافی نیست بلکه بنا باید یک معماری منحصر به فردی داشته باشد و اتاق‌ها دیزاین متفاوت و منحصر به فردی داشته باشد. بوتیک هتل این حس رو به شما می‌رسونه که شما یک مهمان مثل هزاران مهمان نیستید بلکه شما یک مهمان خاص هستید."

تجربه اقامت الهه علیخانی در بوتیک هتل راوی شیراز

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید