سرهنگ تقی کبیری رئیس پلیس راه استان سمنان گفت: تمام محورهای استان به استانهای همجوار دارای ترافیک پرحجم و روان از تردد خودروها است.

بازگشت مسافرین نوروزی | ترافیک پرحجم و روان در تمام محورهای اصلی استان سمنان

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، سرهنگ تقی کبیری روز پنجشنبه به رسانه ها ابراز داشت: ترافیک در جاده‌های مسیر تهران - مشهد، استان‌های شمالی و اصفهان در محدوده استان سمنان در هر دو مسیر رفت و برگشت پرحجم و روان است.

وی بیان کرد که با توجه به پایان تعطیلات و موج بازگشت مسافران ، پیش بینی می شود ترافیک جاده ای استان سمنان از بعد از ظهر امروز پنجشنبه افزایش یابد.

کبیری خاطرنشان کرد: مهمترین مساله در داشتن سفری ایمن برای مسافران نوروزی به ویژه در دور بازگشت سفرها و در زمان افزایش حجم ترافیک، رعایت فاصله طولی، پرهیز از سبقت و سرعت غیرمجاز، رعایت دقیق تمام قوانین و مقررات و توجه به توصیه های پلیس است.

وی یادآور شد: برای پیشگیری از تصادفات جاده ای ، در روز سیزدهم فروردین ، تردد موتورسیکلت در جاده های استان سمنان ممنوع است.

با توجه به افزایش ۵۰ تا ۶۰ درصدی تردد در محورهای استان سمنان از ابتدای طرح نوروزی، به همت مسوولان استان، ۷۰ دستگاه خودرو با چراغ های گردان با هدف کاهش تصادفات در نقاط مختلف محورهای استان مستقر شده است.

دور دوم موج بازگشت سفرهای مسافران نوروزی از امروز آغاز شد و پیش بینی می شود در روز یکشنبه سیزدهم فروردین به اوج خود برسد.

بیش از ۶۰۰ کیلومتر از محور اصلی تهران- مشهد از استان سمنان عبور می کند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید