هادی معتمدی کارشناس مرکز مدیریت راه‌های خراسان رضوی گفت: ترافیک در مبادی ورودی و خروجی مشهد از مسیرهای شمالی سنگین و روان است.

آخرین وضعیت ترددی کشور | ترافیک سنگین در مبادی خروجی مشهد

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، هادی معتمدی پیش از ظهر امروز در رابطه با وضعیت جوی راه‌های خراسان رضوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: وضعیت جوی استان به‌صورت صاف گزارش شده است.

وی ادامه داد: وضعیت ترافیکی مبادی ورودی و خروجی مشهد و استان از مسیرها شمالی حوزه شهرستان‌های قوچان، چناران، مشهد و بالعکس سنگین و روان گزارش شده است.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های خراسان رضوی با بیان این‌که وضعیت ترافیکی محورهای غربی استان از خروجی سبزوار، نیشابور و مشهد نیمه سنگین و روان است، خاطرنشان کرد: مبادی ورودی و خروجی شهرستان‌های گناباد، تربت حیدریه و مشهد نیمه سنگین و روان گزارش شده و با توجه به افزایش سفرهای نوروزی، توصیه می‌شود هم‌وطنان عزیز وسیله نقلیه خود را از نظر سالم بودن و همراه داشتن تجهیزات بازدید کنند.

وی متذکر شد: طرح تشدید برخورد با رانندگان متخلف در راه‌های استان اجرا می‌شود و با توجه به افزایش تخلفات سرعت‌های غیر مجاز در مسیرهای آزادراهی و بزرگ‌راهی، خودروهای بیش از ۱۴۰ کیلومتر بر ساعت در لحظه توقیف و اعمال قانون می‌شوند.

معتمدی افزود: بر اساس آمار سامانه‌های هوشمند، در نهم فروردین نسبت به روز مشابه سال قبل، در محورهای ورودی استان افزایش ۴۹ درصدی و محورهای خروجی افزایش ۵۳ درصدی کل وسایل نقلیه گزارش شده است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید