یک دستگاه سواری ساینا با ۴ نفر سرنشین که از زابل به سمت زاهدان در حرکت بود به صورت رخ به رخ با یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ با ۲ سرنشین برخورد کرد که هر دوی آنها جان باختند.

تصادف هولناک ساینا با پژو ۴۰۵ / ۲ نفر در دم جان باختند

به گزارش سلام نو، فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس نوشت: مهدی خمر اظهار داشت: ساعت ۲۳:۳۰ شب گذشته در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر برخورد شدید ۲ دستگاه خودروی سواری در کیلومتر ۶۰ محور "زاهدان-زابل" بلافاصله گشت تصادفات پلیس راه به همراه نیروهای امدادی در محل حادثه حاضر شدند.

وی افزود: با حضور مأموران در صحنه مشخص شد، یک دستگاه سواری ساینا با ۴ نفر سرنشین که از زابل به سمت زاهدان در حرکت بوده است به صورت رخ به رخ با یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ با ۲ سرنشین برخورد کرده اند.

رئیس پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: متأسفانه در این حادثه راننده و ۲ نفر از سرنشینان خودروی ساینا به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و راننده و سرنشین خودروی پژو ۴۰۵ به همراه یک نفر دیگر از سرنشینان ساینا به شدت مجروح و توسط نیروهای امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند، لیکن تلاش تیم پزشکی برای نجات جان سرنشینان خودروی پژو ۴۰۵ بی نتیجه ماند و  متأسفانه هر ۲ نفر آنها در بیمارستان جان سپردند.

خمر خاطر نشان کرد: بنابر اعلام نظر کارشناس تصادفات پلیس راه، علت تامه این حادثه دلخراش تجاوز به چپ خودروی ساینا به دلیل خستگی و خواب آلودگی راننده خودروی مذکور اعلام شده است.

وی با اشاره به ۲ طرفه بودن اکثر محورهای مواصلاتی استان و حجم بالای ترافیکی در ایام نوروز، از شهروندان و مسافران نوروزی خواست در صورت تردد در این محورها ضمن احترام به قوانین راهنمایی و رانندگی با سرعت مطمئنه رانندگی کرده و حتما قبل از مسافرت حد اقل ۸ ساعت استراحت کافی داشته باشند.

کد خبرنگار: ۱۸
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۵
    0 0
    ضمن تاسف از جان باختن هموطنان عزیز،تصادف پژو و ساینا چه ربطی به خودرو پراید دارد که عکس آنان را ضمیمه گزارش کرده اند؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید