رییس جمعیت هلال‌احمر شهرستان‌های مینودشت و گالیکش از کشته شدن ۱ نفر و زخمی شدن ۲ تن دیگر بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی سمند در مسیر گالیکش به پارک ملی گلستان خبر داد.

۳ کشته و زخمی در پی واژگونی سمند در محور پارک ملی گلستان

به گزارش سلام نو، محمدرضا استیری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: یک تیم امداد و نجات و یک دستگاه آمبولانس هلال احمر صبح امروز با اطلاع از واژگونی خودروی سمند به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه علاوه بر فرد فوت شده، ۲ مصدوم یکی خانم ۴۱ ساله و دیگری پسر ۹ ساله به بیمارستان رسول اکرم(ص) کلاله انتقال یافتند.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان‌های مینودشت و گالیکش تصریح کرد: از ۲۵ اسفند تا کنون نیروهای هلال احمر این حوزه استحفاظی به ۳۰ حادثه دیده خدمات رسانی کردند.

استیری ادامه داد:  امروز در این حادثه، نخستین فوتی سوانح رانندگی منطقه رقم خورد.

وی افزود: ۱۱ مصدوم سوانح رانندگی ۱۰ روز اخیر توسط تیم‌های امدادی هلال احمر برای دریافت خدمات لازم به مراکز درمانی انتقال یافتند.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان‌های مینودشت و گالیکش یادآور شد: بیشترین سوانح رانندگی این مدت در مسیر جاده اصلی گالیکش - مینودشت به سمت خراسان شمالی رخ داد به عنوان نمونه یک فقره آن ۹ نفر حادثه دیده داشت.

استیری تصریح کرد: نیروهای امدادی هلال احمر در ۲ پایگاه ثابت در سه راهی گالیکش - کلاله و اول پارک ملی گلستان روستای تنگراه و یک کمپ نوروزی در ورودی استان از سمت خراسان شمالی خدمات لازم را به مسافران ارائه می‌دهند.

وقوع تصادفات جاده ای یکی از چالشهای اساسی محورهای ارتباطی کشور از جمله استان گلستان است که به گفته کارشناسان سالانه میلیاردها تومان بر اقتصاد ملی خسارت وارد می کند که باید برای رفع این معضل فراگیر تدابیر ویژه ای اتخاذ شود.

استان ۲ میلیون نفری گلستان ۱۴ شهرستان دارد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید