رضا بابک، هنرمند پیشکسوت تئاتر، تلویزیون و سینما پیام روز ملی هنرهای نمایشی را همزمان با بزرگداشت روز جهانی تئاتر در روز ۷ فرودین ماه ۱۴۰۱ را می‌نویسد.

پیام روز ملی هنرهای نمایشی به قلم رضا بابک

به گزارش سلام نو به نقل از اداره کل هنرهای نمایشی، به پیشنهاد اداره کل هنرهای نمایشی، رضا بابک هنرمند پیشکسوت تئاتر، تلویزیون و سینما پیام روز ملی هنرهای نمایشی را همزمان با بزرگداشت روز جهانی تئاتر در روز ۷ فرودین ماه ۱۴۰۱ را می‌نویسد.

رضا بابک دانش‌آموخته رشته بازیگری و کارگردانی است. او در اوایل حضور خود در سینما و تئاتر چندین بار در تئاترهای جنوب کشور و شهرهای مسجدسلیمان و آبادان حضور مستمر داشت. بابک فعالیت هنری خود را با بازی در تئاتر آغاز کرد و با تأسیس اولین گروه هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به اجرای نمایش پرداخت. او تئاتر حرفه‌ای را از دهه ۵۰ آغاز کرد ه است.

ویژه برنامه‌های روز ملی هنرهای نمایشی متعاقباً اعلام خواهد شد.

جلسه پاسداشت روز ملی هنرهای نمایشی با حضور مدیر کل هنرهای نمایشی شنبه ۲۱ اسفند ماه، جلسه پاسداشت روز ملی هنرهای نمایشی باحضور کاظم نظری و تنی چند از مدیران اداره کل هنرهای نمایشی در دفتر مدیرکل هنرهای نمایشی برگزار شده بود.

طی این جلسه مقرر شده بود تا نگارش پیام روز ملی هنرهای نمایشی به یکی از هنرمندان نامی عرصه هنرهای نمایشی پیشنهاد شود و این پیام ۷ فروردین ماه ۱۴۰۱ همزمان با روز جهانی تئاتر از طریق بسترهای مناسب فضای مجازی در دسترس هنرمندان و علاقه‌مندان قرار گیرد.

همچنین مقرر شد تا به منظور هم‌افزایی، انسجام و اجرای بهتر برنامه‌های روزملی هنرهای نمایشی جلسه مشترکی با حضور هیات مدیره خانه تئاتر برگزار و اداره کل هنرهای نمایشی از همفکری این نهاد دربرگزاری مراسم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ بهره‌مند شود.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید