دولت محلی برای بهبود شرایط آنجا قدمی برنداشت. تبلیغات گردشگری به نپال کمک زیادی می کرد. ولی…

معرفی مکان‌های شگفت‌آوری در جهان که گردشگر چندانی ندارد

به گزارش سلام نو، دنیا مملو از مکان‌های زیبایی است که باید از آنها بازدید و کاوش کرد. اما به این دلیل نیست که افراد اطلاعات زیادی در مورد این مکان‌ها نمی‌دانند و چرا مردم خیلی از آنها آگاه نیستند؟ آیا به این دلیل است که دسترسی به آن مکان‌ها سخت است یا مکان‌ها از راه‌های دیگر به راحتی قابل دسترسی نیستند یا اینکه تبلیغات گردشگری خوبی ندارند؟ تصمیم‌گیری را به عهده شما است.

نپال

نپال مسافران زیادی را به خود جذب کرده بود و به یک مرکز گردشگری معروف تبدیل شده بود. اما در سال ۲۰۱۵، این کشور با زلزله‌ای مواجه شد که ۸۰۰۰ نفر را کشت و حدود ۱۰ میلیارد دلار خسارت دید. در مجموع، این امر صنعت گردشگری را نابود کرد. بسیاری از کاخ‌هایی که در فهرست یونسکو ثبت شده بودند تا حدی ویران شدند. یک سال بعد وضعیت نپال به نحوی ثابت شد. تا به امروز، این ضایعه ویرانگر به طور کامل بهبود نیافته است. دولت محلی برای بهبود شرایط آنجا قدمی برنداشت. تبلیغات گردشگری به نپال کمک زیادی می کرد. ولی…

برای جذب گردشگر چه باید کرد؟

پل‌های مسیر آناپورنا از نظر ایمنی با موفقیت آزمایش شدند که پس از زلزله تغییر مسیر دادند. کاتماندو فعالیت‌های تعریف شده‌ای برای ارائه به گردشگران دارد. کاتماندو همچنین مراکز فرهنگی ارائه می‌دهد که نباید از دست داد. در آنجا می‌توانید هنر کاسه بازی را نیز بیاموزید.

نیکاراگوئه

معرفی مکان‌های شگفت‌آوری در جهان که گردشگر چندانی ندارد

تجارت مواد مخدر آمریکای جنوبی نقطه کانونی منطقه بوده است. نیکاراگوئه بخشی از آمریکای مرکزی است و نسبتا امن‌ترین است. اما همسایه‌ها، هندوراس و گواتمالا از خشن‌ترین کشورها هستند. این یکی از دلایلی بوده است که نیکاراگوئه کمتر مورد بررسی قرار گرفته است.

برای جذب گردشگر چه باید کرد؟

دولت اخیرا در زیرساخت‌هایی سرمایه گذاری کرده است که شامل یک بزرگراه جدید نیز می شود که برای گردشگران ناشناخته است. منطقه روستایی ریو سان خوان اکنون این استان را برای گردشگری باز کرده است. جدا از این، در باغ اقامتگاه ماجراجویی ریو ایندیو، اقامتگاه‌های بومگردی تازه افتتاح شده در این منطقه با بوفه صبحانه به گردشگران ارائه می‌دهند. غذاهای آمریکای مرکزی را نباید از دست داد و غذاهای نیکاراگوئه ترکیبی از تأثیرات اسپانیایی، کریول و آمریکای جنوبی است.

ارمنستان

معرفی مکان‌های شگفت‌آوری در جهان که گردشگر چندانی ندارد

ارمنستان پس از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی همواره درگیر جنگ بوده است. مرز قره باغ گهگاه دچار مشکل می‌شود. اما با وجود آن، ارمنستان امروز امن است و از نظر زیرساخت‌ها در حال رونق است. خانه‌های مسکونی برای جذب توریست طراحی شده‌اند و زیبایی طبیعی بقیه کار را انجام می‌دهد.

برای جذب گردشگر چه باید کرد؟

ارمنستان اولین کشوری بود که در سال ۳۰۱ پس از میلاد، مسیحیت را پذیرفت. ارمنستان مملو از کلیساهای باستانی و دره‌های سبز وسیع است. اما کلیساهای ارمنستان تنها جاذبه‌های این مکان نیستند. ذخیره‌گاه دولتی شیکاهوگ مکانی است که در ارمنستان نمی‌توانید بازدید از آن را از دست بدهید. آنقدر بکر و بزرگ است که نمی‌توانید کل مکان را در یک روز کاوش کنید.

صومعه خور ویراپ در ارمنستان

اینها چند مکان هستند که زیبا هستند اما آنقدرها مورد کاوش قرار نمی‌گیرند. کشورهای زیادی مانند ایران، ازبکستان، آلبانی و بسیاری دیگر در این دسته قرار دارند. گردشگران به مکان هایی می‌روند که بیشتر در مورد آنها صحبت می‌شود. آنها تصاویری از مکان را به عنوان بخشی از تبلیغات گردشگری می‌بینند و زمانی است که با شهر/کشور یا هر مقصدی آشنا می‌شوند.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید