سفیر روسیه در فرانسه ضمن محکوم کردن تحریم تاجران و فعالان اقتصادی روسی در اروپا اطمینان داد که اروپایی‌ها به اندازه خود روس‌ها از تحریم‌های غرب علیه مسکو آسیب می‌بینند.

 اروپایی‌ها به اندازه روس‌ها از تحریم‌ها آسیب می‌بینند

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، الکسی مشکوف (Alexeï Mechkov) روز سه‌شنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی در پاریس، افزود: نه تنها ما، بلکه شما نیز به دلیل همه این تحریم‌ها ضربه سختی را متحمل خواهید شد.

وی که از واژه "شکار" برای شناسایی و تحریم تاجران و فعالان اقتصادی روسی استفاده می‌کرد، تحریم‌های تحمیل شده به مسکو را به نوعی مسابقه بین همکاران مختلف روسیه در غرب تشبیه کرد.

مسکوف ادامه داد: در این روند یک نفر رهبری را به دست می‌گیرد و سپس دیگران جلو می‌آیند؛ گاهی اوقات آمریکا پیشتاز است و پس از آن بریتانیا و اتحادیه اروپا.

به گزارش ایرنا، به دنبال حمله بامداد روز پنجشنبه پنجم اسفند نیروهای روسیه به اوکراین، سیل واکنش‌های جهانی به این رویداد همچنان ادامه دارد و فشارهای دیپلماتیک و تهدیدها و تحریم‌های بین‌المللی علیه روسیه در حال افزایش است.

در رسانه های غربی از واژه «الیگارش های روس» برای توصیف تاجران و فعالان اقتصادی روسیه استفاده می شود تا نزدیک بودن آنها به ساختار قدرت را نشان دهند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید