چهار جوان که در حال ساخت مواد محترقه برای شب چهارشنبه سوری بودند بر اثر انفجار نارنجک مصدوم شدند.

 انفجار نارنجک در تهران / ۴ نفر راهی بیمارستان شدند

به گزارش سلام نو به نقل از اقتصادآنلاین، دکتر یحیی صالح طبری، سرپرست مرکز اورژانس تهران  گفت : ساعت ١٠:١۵ دیروز یک مورد حادثه انفجار نارنجک در بومهن، چهارراه صنوبر به سامانه ١١۵ اورژانس اطلاع داده شد که بلافاصله پس از اعلام حادثه یک دستگاه موتورلانس و یک دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند.

تکنیسین‌های اورژانس با حضور در محل مشاهده کردند که به‌دنبال انفجار نارنجک دو نفر دچار سوختگی از ناحیه صورت و دست‌ها شدند.

صالح طبری گفت: دو مصدوم این حادثه برای تکمیل روند درمان به مرکز درمانی منتقل شدند.

انفجار ترقه حادثه ساز شد

رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری خرم‌آباد نیز از انفجار ترقه دست‌ساز و مصدوم شدن یک نوجوان در این حادثه خبر داد.

آتش‌پاد سوم منصور میرزایی شامگاه شنبه اظهار داشت: ساعت ۲۰:۱۹ شنبه پس از دریافت گزارش این حادثه ،نیروهای عملیاتی ایستگاه شماره ۶ به محل حادثه در بلوار شهید حاج قاسم سلیمانی، کوچه گلستان پنج خرم‌آباد اعزام شدند و نسبت به ایمن‌سازی محل حادثه اقدام کرده و مصدوم که یک نوجوان حدوداً ۱۵ ساله بود را برای مداوا تحویل اورژانس دادند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری خرم‌آباد با اشاره به اینکه متأسفانه در این حادثه دست نوجوان خرم‌آبادی به شدت آسیب دیده، از همشهریان خواست به‌دلیل حساسیت موضوع در این روزهای منتهی به آخر سال حتماً مراقبت‌ها و اقدامات لازم برای منع فرزندان از ساخت و تهیه مواد محترقه توسط خانواده‌ها انجام شود تا از بروز چنین حوادث ناگواری پیشگیری به عمل آید.

مجروح شدن پسر ۱۶ ساله در خمین

پسر نوجوان دیگری هم بر اثر انفجار مواد محترقه  در شهرستان خمین مصدوم شد.

محمود خلجی، معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه انفجار در یکی از منازل مسکونی در شهرستان خمین، بلافاصله مأموران کلانتری۱۱ این شهرستان برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

با حضور مأموران انتظامی در محل و با انجام بررسی‌های لازم مشخص شد علت این حادثه، انفجار مواد محترقه دست‌ساز از سوی یک نوجوان ۱۶ ساله بوده که مجروحیت شدید وی از نواحی دست‌ها، صورت و چشم‌ها و تخریب درب و دیوار و پنجره منزل را در پی داشته است.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به حضور مأموران اورژانس در محل حادثه افزود: مصدوم این حادثه بلافاصله برای درمان به بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان خمین انتقال داده شد.

خلجی از شهروندان خواست که با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال هشدارهای ایمنی و آموزشی پلیس را جدی تلقی کرده و پیوسته آموزش‌ها و هشدارهای لازم را درخصوص خطرات حوادث مواد محترقه به جوانان و فرزندان خود بدهند تا هرگز شاهد حوادث و اتفاقاتی چنین ناگوار نباشیم.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید