یک هفته دیگر تا پایان سال ۱۴۰۰ مانده است. فروش بلیت پرواز از تهران به برخی از شهرها از جمله مشهد و شیراز برای آخرین روز سال تکمیل شد.

قیمت بلیت پرواز برای سفرهای نوروزی ۱۴۰۱ / بلیت پرواز تهران به مشهد یک میلیون و ۷۸ هزار تومان

به گزارش سلام نو به نقل از تجارت‌نیوز، یک هفته دیگر تا پایان سال ۱۴۰۰ مانده است. برخی در این روزهای آخر سال قصد سفر دارند. اما وضعیت فروش بلیت پرواز از تهران به شهرهای دیگر چگونه است؟

ظرفیت پرواز کدام شهرها پر شد؟

هر چه به روزهای انتهایی سال نزدیک می‌شویم، احتمال خالی بودن ظرفیت پرواز کمتر است. جست‌وجو در سایت‌های خرید و فروش نشان می‌دهد در روز ۲۹ اسفند برخی از شهرها ظرفیت پرواز پر شده است.

در حال حاضر از مبدا تهران به شهرهای شیراز، مشهد، کیش، قشم و کرمانشاه ظرفیت پرواز برای آخرین روز سال پر است. برخی از شهرها هم مانند یاسوج، اراک و رشت نیز برای ۲۹ اسفند فروش بلیت پرواز ندارند.

قیمت بلیت پرواز برای سفرهای نوروزی ۱۴۰۱ / بلیت پرواز تهران به مشهد یک میلیون و ۷۸ هزار تومان

قیمت بلیت پرواز در آخرین روز سال

اما قیمت بلیت پرواز در آخرین روز سال برای مسافران چقدر تمام می‌شود؟ بر اساس اطلاعاتی که آژانس‌های مسافرتی روی سایت‌های خود قرار داده‌اند، قیمت بلیت برخی از پروازها به بیش از یک میلیون تومان هم می‌رسد.

قیمت بلیت پرواز از تهران به کیش، یک میلیون و ۲۵۹ هزار تومان و تهران به قشم یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان خرید و فروش می‌شود. همچنین قیمت بلیت پرواز تهران به مشهد یک میلیون و ۷۸ هزار تومان و تهران به شیراز حدود ۹۲۹ هزار تومان است.

قیمت بلیت پرواز از تهران به کرمانشاه نیز حدود ۶۹۷ هزار تومان خرید و فروش می‌شود. امسال سفرهای نوروزی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا مجاز اعلام شد. بر همین اساس برخی برای سفرهای نوروزی برنامه‌ریزی کرده‌اند.

قیمت بلیت پرواز برای سفرهای نوروزی ۱۴۰۱ / بلیت پرواز تهران به مشهد یک میلیون و ۷۸ هزار تومان

کنترل واکسیناسیون مسافران با سامانه ایران من

البته وضعیت واکسیناسیون و سلامتی مسافران با سامانه ایران من بررسی می‌شود. پیش‌تر محسن فرهادی، معاون فنی مرکز سلامت و محیط کار وزارت بهداشت به تجارت‌نیوز گفت که محدودیت کرونایی با این سامانه اجرا می‌شود.

فرهادی گفت: «مسافرانی هستند که با خطوط هوایی، ریلی و زمینی سفر می‌کنند. این افراد باید سه دز واکسن را دریافت کرده باشند و علائم بیماری هم نداشته باشند. مسافران هنگام خرید بلیت، بدون اینکه متوجه شوند از طریق کد ملی آنها وضعیت واکسیناسیون و بیماری آنها استعلام می‌شود. اگر واکسینه نباشند یا در وضعیت قرنطینه باشد، به آنها بلیت نمی‌فروشند.»

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید