سهامدار ۵۳۲ هزار تومانی مبلغ ۵۷۵ هزار تومان و کسانی که سهام یک میلیون تومانی دارند، حدود یک میلیون و ۸۰ هزار تومان سود دریافت می‌کنند.

برای هر سهام‌دار باید چقدر سود سهام عدالت واریز شود؟

به گزارش سلام نو به نقل از تجارت‌نیوز، رئیس سازمان بورس روز گذشته اعلام کرد که لیست دارندگان سهام عدالت برای واریز سود به بانک‌ها ارسال شده است. قبل از ظهر امروز سخنگوی دولت نیز در صفحه توئیتر خود اعلام کرد که واریز سود سهام عدالت آغاز شد.

بنا بر اظهارات بهادری جهرمی، واریز سود سهام عدالت برای بیش از ۴۳ میلیون‌ نفر آغاز شد. برای اولین‌ بار سود هر نفر یکجا و پیش از پایان سال واریز می‌شود. مبلغ سود حدود سه‌ برابر واریزی‌های قبلی است، حدود ۵۷۵ هزار تومان برای کسانی که سهام خود را تکمیل نکرده و بیش از یک‌ میلیون تومان برای افرادی که سهم را تکمیل کرده‌اند.

براساس اظهارات رئیس سازمان بورس، سهامدار ۵۳۲ هزار تومانی مبلغ ۵۷۵ هزار تومان سود دریافت می‌کند. این سود برای کسی که برگه سهام یک میلیون تومانی دارد، حدود یک میلیون و ۸۰ هزار تومان برآورد می‌شود.

در واقع هر کدام هر سهامداران تقریبا کمی بیشتر از میزان سهام عدالت خود سود دریافت می‌کنند.

البته این میزان سود معادل ۹۴ درصد از سود سهام عدالت و چهار درصد دیگر سود واریز نمی‌شود.

همچنین دو شرکت دیگر اصلا سودی را به حساب سپرده‌گذاری مرکزی واریز نکرده‌اند، این دو شرکت مخابرات و سیمان دشتستان هستند. این دو شرکت در سال گذشته نیز سودی پرداخت نکردند.

کد خبرنگار: ۱۳
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید