قیمت خرید یورو  ۲۶ هزار و ۷۶۵ تومان و قیمت فروش آن ۲۷ هزار و  ۳۴ تومان از سوی صرافی ملی اعلام شد که قیمت فروش آن نسبت به روز کاری گذشته ۱۲۲ تومان کاهش یافت.

قیمت دلار دولتی و آزاد ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ اعلام شد

به گزارش سلام نو به نقل از همشهری ‌آنلاین، امروز شنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ دلار در بازار آزاد به کانال ۲۶ هزار تومان بازگشت و  در تا ساعت تنظیم این خبر، قیمت فروش آن در حدود ۲۶ هزار  و ۱۴۰ تومان اعلام شد. دلار امروز در نرخ هایی بالاتر نیز معامله شد اما سپس در کانال ۲۶ هزار تومانی اندکی کاهش قیمت داشت.

وقفه در مذاکرات وین و انتشار برخی اخبار تردیدآمیز در مورد نتیجه مذاکرات مهم ترین دلیل بازگشت قیمت دلار به کانال ۲۶ هزار تومانی است.

همچنین قیمت خرید و فروش دلار تا ساعت تنظیم این خبر، از سوی صرافی ملی نیز به ترتیب ۲۴ هزار و ۳۲۵ تومان و ۲۴ هزار و  ۵۶۹ تومان اعلام شد که قیمت فروش آن نسبت به آخرین روزکاری هفته گذشته (پنجشنبه ۱۹ اسفند ) ۷۲ تومان افزایش داشت.

 قیمت خرید یورو  ۲۶ هزار و ۷۶۵ تومان و قیمت فروش آن ۲۷ هزار و  ۳۴ تومان از سوی صرافی ملی اعلام شد که قیمت فروش آن نسبت به روز کاری گذشته ۱۲۲ تومان کاهش یافت.

امروز در اولین نرخ اعلامی از سوی صرافی ملی قیمت خرید و فروش دلار به ترتیب  ۲۴ هزار و ۳۳۳ تومان و ۲۴ هزار و ۵۷۷ تومان اعلام شد.همچنین، قیمت خرید یورو  ۲۶ هزار و ۶۰۶ تومان و قیمت فروش آن ۲۶ هزار و ۸۷۳ تومان اعلام شد. که در نرخ‌های اعلامی بعدی از سوی این صرافی قیمت دلار کاهش و قیمت یورو افزایش یافت.

همچنین امروز تا ساعت تنظیم این خبر، نرخ دلار در بازار متشکل ۲۴ هزار و ۴۰۹ تومان و نرخ یورو ۲۶ هزار و ۸۲۶ تومان اعلام شد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید