رزرو هتل یکی از مهم ترین نکته های سفر است. اما این مسئله به سلیقه و نظر مسافران بر می گردد که در کدام نقطه از جزیره کیش، می خواهند اسکان گزینند.

نمای هتل ترنج کیش

در جزیره کیش هتل های فراوانی وجود دارد که بیشتر آن ها در مرکز جزیره و اطراف جزیره قرار دارند. اما در این بین عده ای از افراد ترجیح می دهند در هتل هایی اقامت کنند که خاص و بی رقیب باشند.

از این رو رزرو هتل دریایی به مراتب بیشتر از رزرو هتل در جزیره خواهان دارد. البته به شرطی که شما از هزینه های هنگفت اقامت در هتل دریایی ترنج کیش نهراسید. هتل ترنج کیش تنها هتل دریایی خاورمیانه است که نظیر آن تنها در جزایر مالدیو دیده می شود. این هتل کیش با طراحی خاص و سازگاری با محیط زیست خود توانسته برترین هتل کشور باشد.

اما عده ای از گردشگران وجود دارند که ترجیح می دهند هتل های داخل جزیره مانند هتل پانوراما کیش را مورد رزرو قرار دهند. زیرا هم به جاهای دیدنی کیش و هم به مراکز خرید کیش دسترسی راحت دارند. ضمن این که می توانند از رستوران های جزیره هم نهایت بهره را ببرند. هتل پانوراما کیش ساختمانی همچون کشتی نیمه شکسته داشته و به دلیل کیفیت بالای غذایی و خدمات، یکی از بهترین گزینه ها برای رزرو هتل می باشد.

رزرو هتل ترنج کیش چه مزایایی برای ما دارد؟

با رزرو هتل ترنج کیش شما در لوکس ترین هتل کیش اقامت خواهید داشت. در نهایت از یک مجموعه آبی و سالن اسپا مجهز، سالن ورزشی فوق العاده و تفریحات ساحلی برخوردار خواهید شد. ضمناً تنها هتل کیش که ترانسفر با دوج دورانگو را انجام می دهد، همین هتل ترنج کیش است. این نوع ترانسفر استقبال و بدرقه در نوع خود نمونه و خاص می باشد.

در هتل ترنج کیش چند سوئیت وجود دارد که بهترین و گران ترین آن سوئیت امپریال می باشد. سوئیت امپریال هتل ترنج کیش ۱۲۰ متر مربع مساحت داشته و دارای اتاق خواب می باشد. یک تراس زیبا و بزرگ در این اتاق وجود دارد که یک جکوزی برای ریلکس کردن در آن تعبیه شده است. نگران مسئله جکوزی بر روی تراس نباشید، چون به هیچ وجه مقابل چشم عموم نیست و تا چشم شما کار کند، دریای بیکران خلیج فارس را خواهید دید.

جلوه ای از دریای خلیج فارس
جلوه ای از دریای خلیج فارس

زمانی که رزرو هتل ترنج کیش را انجام دهید، می توانید از انواع غذاهای بین المللی و ایرانی نهایت لذت را ببرید. رستوران خورشید که بر روی دریا قرار گرفته یکی از بهترین گزینه ها برای سرو شام می باشد. رستوران تاج ترنج نیز که فضایی سرپوشیده اما ساحلی دارد، بهترین گزینه برای سرو نهار و صبحانه خواهد بود. توجه داشته باشید که تمامی رستوران های این هتل کیش، منوی بوفه سلف سرویس ارائه می دهند.

هتل پانوراما کیش چه ویژگی هایی دارد؟

هتل پانوراما کیش در قلب جزیره قرار گرفته و به بازار های جزیره بسیار نزدیک می باشد. این هتل کیش ۵ ستاره بوده و در سال ۹۸ به بهره برداری رسیده است. هتل پانوراما کیش دارای اتاق هایی بسیار تمیز، مجموعه آبی زیبا مجهز، رستوران هایی با کیفیت و ... می باشد. قیمت این هتل کیش به نسبت خدماتی که ارائه می دهد، مناسب بوده و توانسته رضایت میهمانان خود را به خوبی کسب کند.

هتل پانوراما کیش از نظر تنوع اتاق، بسیار عالی بوده و برای هر سلیقه ای مناسب می باشد. اتاق های این هتل کیش شامل ۲ تخته، ۳ تخته، ۴ تخته، کانکت معمولی و کانکت لوکس می شود. در داخل اتاق های هتل امکانات رفاهی بسیار خوبی در نظر گرفته شده تا میهمانان در زمان استراحت، نهایت لذت را ببرند.

عرشه چوبی هتل ترنج کیش
عرشه چوبی هتل ترنج کیش

برای ررزو هتل کیش با تخفیف چگونه اقدام کنیم؟

رزرو هتل کیش با تخفیف می تواند تجربه سفری شیرین و ماندگار را برای شما رقم بزند که پیشنهاد می کنیم با رزرو هتل از یک سایت معتبر، سفری بی نقص را برای خود فراهم آورید. یکی از این سایت ها، پرشین هتل است که بیش از ۲۰ سال تخصص در زمینه رزرو هتل دارد. بازددی دوره ای کارشناسان پرشین هتل از هتل های کیش سبب می شود تا اطلاعاتی واقعی در دسترس کاربران قرار گیرد. شماره ۰۲۱،۴۳۰۰۰۰۲۰ و ۰۵۱،۳۱۸۹۶ پل ارتباطی شما با کارشناسان پرشین هتل خواهد بود.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید