کودکی که توسط پدرش حین آتش گرفتن خانه از پنجره به پایین پرت شده بود توسط ماموران آتش نشان نجات یافت.

لحظه نجات معجزه آسای کودک از آتش سوزی داخل ساختمان با پرتاب از پنجره / فیلم

به گزارش سلام نو،  پس از آنکه پدر این پسر سه ساله برای نجات جان فرزندش او را از پنجره به پایین پرتاب کرد در صحنه‌ای دراماتیک این کودک توسط ماموران آتش نشانی که در پایین ساختمان بودند نجات یافت. این حادثه آتش سوزی روز دوشنبه ۷ مارس در منطقه‌ای در ایالت نیوجرسی آمریکا رخ داده بود.

بنا به گزارش ABC۷ News این مرد به همراه پسرش در طبقه دوم ساختمانی در مجتمع مسکونی ساوت ریج وود بودند که این آتش سوزی رخ داد. این مرد که هویتش مشخص نشده پس از اطلاع به آتش نشانان تصمیم گرفت تا پسرش را از پنجره به پایین پرتاب کند. ماموران آتش نشان با گرفتن این پسر در هوا مانع برخورد وی با زمین شده و موفق به نجات جان او شدند.

ویدئوی بادی کم یکی از ماموران پلیس لحظه‌ای را که ماموران پلیس و آتش نشانی از این مرد می‌خواهند تا کودک را به پایین پرتاب کند نشان می‌دهد. در این ویدئو صدای ماموران شنیده می‌شود که خطاب به پدر این کودم می‌گویند: «کودک را پایین بینداز.»

هر دو نفر در این حادثه دچار جراحت خفیف شدند. بنا به گفته «اسکات اسمیت»، رئیس مرکز آتش نشانی محلی همه ساکنان این آپارتمان ۲۴ واحده موفق شدند که از ساختمان فرار کنند. هنوز علت دقیق وقوع این آتش سوزی مشخص نشده است. تحقیقات پلیس در این باره ادامه دارد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید