سرهنگ حسین زلقی فرمانده انتظامی آبادان گفت: ۹ سارق سابقه دار و تحت تعقیب در آبادان دستگیر و به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

دستگیری ۹ سارق تحت تعقیب در آبادان

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، سرهنگ حسین زلقی پنجشنبه افزود: در راستای تداوم طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مقابله با سارقان، مأموران کلانتری ۱۱ ولیعصر با انجام تحقیقات میدانی و اطلاعاتی، موفق شدند تعداد ۹ سارق سابقه دار و تحت تعقیب را شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی طی عملیات های جداگانه آنها را در مخفیگاه هایشان دستگیر کنند.

 وی با بیان اینکه در بین سارقان دستگیر اعضای یک باند سه نفره که در امر سرقت محتویات خودرو فعالیت داشتند نیز حضور داشتند افزود : در بازرسی از مخفیگاه  متهمان۱۲ حلقه زاپاس سرقتی خودرو درقالب «رینگ و لاستیک» ،چهار دستگاه گوشی موبایل اندروید، یک دستگاه ضبط صوت ، یک قبضه سلاح جنگی کمری غیرمجاز  و یک دستگاه تبلت کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی آبادان با بیان اینکه سارقان دستگیر شده در بازجویی با پلیس به ۱۹ فقره سرقت شامل ۱۲فقره سرقت محتویات خودرو عمدتا زاپاس خودرو ، هفت فقره سرقت موبایل و منزل و همچنین نگهداری سلاح غیرمجاز معترف شدند، گفت:  علیه متهمان دستگیر شده پرونده قضایی تشکیل و به دادسرا معرفی شدند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید