روستای دوهزار به دلیل وجود کوه سیالان و بسیاری کوه‌های دیگر، همچنین وجود جنگل‌های هیرکانی و فاصله‌ی کم از دریا مقصد بسیاری از کوهنوردان، طبیعت‌گردان و گردشگران است.

آیا به اقامتگاه بوم‌گردی چام و چاشت جاده دوهزار سفر کرده‌اید؟

به گزارش سلام نو، اقامتگاه بوم گردی چام و چاشت در روستای برسه  دوهزار در فاصله ۴۵ کیلومتری شهرستان تنکابن و در ارتفاع ۱۴۰۰ متری از سطح دریا قرار دارد. این اقامتگاه دارای ۲ واحد اقامتی است که هر کدام شامل آشپزخانه، هال، اتاق خواب، یخچال، تلویزیون، سرویس بهداشتی ( حمام، توالت ایرانی و فرنگی) و ایوان هستند.

اقامتگاه بوم گردی چام و چاشت - خاطرات زیبا

همچنین شما می توانید در صورت هماهنگی قبلی با پرسنل این مجموعه انواع غذاهای محلی شمالی نظیر ناز خاتون، مرغ ترش، باقلا وابیج، خورشت آلو، اسپناساک، سبزی پلو، خورشت سیر انار، کئی پلا، میرزا قاسمی، باقالاقاتق و اسفناج مرجی نیز سفارش دهید. روستای دوهزار به دلیل وجود کوه سیالان و بسیاری کوه های دیگر، همچنین وجود جنگل های هیرکانی و فاصله ی کم از دریا مقصد بسیاری از کوهنوردان، طبیعت گردان و گردشگران است.

اقامتگاه بوم گردی چام و چاشت تنکابن | ایران بوم گردی

با کمتر از یک ساعت پیاده روی از اقامتگاه چام و چاشت میتوانید از جنگل های اطراف روستای برسه دیدن کنید همچنین با  اقامت در چام و چاشت می توانید حضور در یک فضای سنتی روستایی دنج و با صفا با منظره ای فوق العاده به کوه و  جنگل های اطراف و غذاهای محلی را تجربه کنید . در ضمن تمام طول مسیر تا اقامتگاه آسفالت می‌ باشد و تنها شصت متر جاده خاکی ماشین رو است.

منبع: تریپ یار 

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید