روستای برجک از توابع بخش زهکلوت شهرستان رودبار جنوب است که در بهار بسیار دیدنی است. آبشار سونته بر زیبایی‌های این منطقه افزوده است. این آبشار زیبا نیز یکی از جاذبه‌های گردشگری جازموریان می‌باشد.

آبشار سونتَّح جاذبه‌ای گردشگری در جنوب

به گزارش سلام نو، روستای برجک از جاذبه ‌های گردشگری رودبار جنوب است که در آن آبشار سونته و قنات‌ های بسیاری وجود دارد که زمینه سیاحت و تفریح را برای مسافران نوروزی فراهم کرده است. شما می توانید از طبیعت همیشه سبز این منطقه و  رودخانه و چشمه های آن لذت ببرید.

بهار فصل رسیدن گل ها و شکفتن غنچه ها و خوشه دار شدن گندم ها، زیبایی طبیعت خدادادی را چند برابر کرده و محیطی زیبا و بکر در مناسب ترین فصل سال؛ برای گشت و گذار و دور همی های عیدانه هر خانواده ایرانی فراهم می کند. روستای برجک از توابع بخش زهکلوت شهرستان رودبار جنوب است که در بهار بسیار دیدنی است. آبشار سونته بر زیبایی‌های این منطقه افزوده است. منطقه سونته در دامن کوهستانهای شمال جازموریان قرار دارد که آب و هوایی معتدل تر نسبت به گرمای شدید جازموریان دارد و دارای رودخانه ای دائمی است، این آبشار زیبا نیز یکی از جاذبه های گردشگری جازموریان می باشد.

https://fa.tripyar.com/uploads/picture/3015/3.jpg

موقعیت مکانی

روستای خوش آب هوای برجک از توابع بخش زهکلوت شهرستان رودبار جنوب است که در ۶۵ کیلومتری بخش مرکزی این شهرستان و در ۱۵ کیلومتری  جاده ایرانشهر واقع شده است.

مسیر دسترسی

آبشار زیبای سونته واقع در شمالغرب جازموریان (زهکلوت) در مسیر برجک به کوه شاه می باشد که از جاده اصلی به سمت چپ حدود ده کیلومتر فاصله دارد.

https://fa.tripyar.com/uploads/picture/3015/6.jpg

جاذبه‌های گردشگری منطقه

این منطقه علاوه برداشتن آبشار بالغ بر ۲۰ قنات از جمله قنات دندسکی، دهنوکوهستان، جنات‌آباد و … نیز در خود دارد.

منبع: تریپ یار 

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید