یک مرد محلی در آمریکا با استناد به یک ویدئو مدعی حضور پاگنده در منطقه محل سکونت خود شد.

تصاویر عجیب و باورنکردنی از حضور پاگنده جلوی درب منزل / فیلم دوربین زنگ درب خانه

به گزارش سلام نو، هنوز هیچکس ماهیت دقیق جن، موجودات فضایی و پاگنده را نمی‌داند. آیا جن‌ها همان موجودات فضایی هستند که تنها گاهی ظاهر می‌شوند؟ آیا افرادی که در گذشته مدعی بوده‌اند جن دیده‌اند، همان موجودات فضایی را دیده بودند؟ پاگنده چیست و چرا تاکنون در سراسر جهان با وجود آنکه افراد زیادی از مشاهده آن خبر داده‌اند، هیچ اثری از این موجود پیدا نشده است؟

چرا نصب پیشرفته‌ ترین و حساس‌ترین سیستم‌های شناسایی و ردیاب به محققان در حل این معما کمکی نکرده است؟ این‌ها سوالاتی است که یقیناً ذهن ما را به چالش می‌کشد و به ما یادآور می‌شود که ما در جهانی مرموز و پر از رمز و راز زندگی می‌کنیم و انسان با وجود پیشرفت خیره‌ کننده‌ای که طی قرن‌ها بدست آورده، هنوز در حل برخی از معماها با چالش روبه‌رو است. 

 اما به تازگی یک شهروند اهل فلوریدا آمریکا با استناد به یک ویدئو مدعی است یک پاگنده را مشاهده کرده است. این مرد محلی که هویتش مشخص نشده با استناد به ویدئویی که توسط دوربین زنگ درب خانه اش تهیه شده، مدعی است یک پاگنده در نزدیک خانه اش پرسه می‌زده است. بنا به ادعای این مرد این اتفاق در ساعت ۴.۳۰ دقیقه صبح رخ داد.

در ویدئویی که تهیه شده یک موجود انسان نما دیده می‌شود. در این ویدئو این موجود چند قدم به سمت عقب و جلو حرکت می‌کند. هنوز ماهیت دقیق این موجود مشخص نشده است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید