رئیس شورای عالی داروخانه‌های انجمن داروسازان ایران تاکید کرد: روند فعلی موجب آسیب‌های جبران‌ناپذیری به ارائه خدمات دارویی به بیماران می‌شود.

 اجرای نسخه‌نویسی الکترونیکی به صورت ناقص و سرگردانی بیماران

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، رئیس شورای عالی داروخانه‌های انجمن داروسازان ایران از سرگردانی بیماران در داروخانه‌ها و مراکز درمانی به دلیل سرعت کم اینترنت خبر داد و از اصرار بر اجرای طرح نسخه‌نویسی الکترونیک انتقاد کرد.

مهدی زارعی رئیس شورای عالی داروخانه‌های انجمن داروسازان ایران درباره سرعت کم اینترنت طی هفته‌های گذشته و تاثیر آن بر روند ارائه خدمت در داروخانه‌ها گفت: سرعت کم اینترنت طی چند هفته  گذشته ارائه خدمات دارویی به بیماران را با مشکلات جدی روبرو کرده است و موجب سرگردانی بیماران در داروخانه‌ها و مراکز درمانی شده است.

زارعی با بیان اینکه در عین حال مشکلات ساختاری نرم‌افزارهای سازمان‌های بیمه‌گر هم مزید بر علت است، گفت: با توجه به اینکه دولت بدون فراهم کردن زیرساخت‌های لازم اصرار بر اجرای نسخه‌نویسی الکترونیکی به صورت ناقص دارد، حداقل انتظار این است که برای در دسترس بودن اینترنت پرسرعت و اصلاح نرم‌افزارهای سازمان‌های بیمه‌گر فکر اساسی کند و اینترنت پرسرعت در اختیار کادر درمان بگذارد تا بتوانند به بیماران خدمات لازم ارائه کنند.

رئیس شورای عالی داروخانه‌های انجمن داروسازان ایران تاکید کرد: روند  فعلی موجب آسیب‌های جبران‌ناپذیری به ارائه خدمات دارویی به بیماران می‌شود.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید