با بررسی های دقیق صورت گرفته توسط کارگروه تحقیقاتی آموزشگاه برق والکترونیک، اولین و مهمترین عامل در عدم موفقیت نیروی کار انسانی تحصیل کرده در ورود به بازار کار، عدم وجود تخصص می باشد. 

بهترین فرصت برای کارجویان با گذراندن دوره آموزش تعمیر بردهای الکترونیکی

در این بازار با نیروی انسانی فراوان چیزی که کمتر پیدا می شود، تخصص است. در واقع رایج ترین دلیل برای عدم وجود شغل مناسب برای این افراد این است که این افراد هیچ تخصصی ندارند. این در حالی است که بازار کار امروز یک بازار کار حرفه ای می باشد که حتی برای بدست آوردن شغل های بسیار ساده سطح پایین در ادارات و سازمان ها باید اطلاعات و دانش مربوطه را دارا باشید. 
یکی دیگر از مشکلاتی که در یادگیری یک تخصص وجود دارد این است که برای یادگیری آنها باید زمان زیادی را سپری کرد. برای اینکه شما یک تخصص پولساز را فرا بگیرید و بتوانید بوسیله آن حقوق خود را چند برابر کنید باید حداقل دو الی سه سال و برای برخی حرفه های خاص تا ۵ سال زمان بگذارید. 
در این مقاله قصد داریم با معرفی یک دوره فنی حرفه ای به نام دوره آموزش تعمیر بردهای الکترونیکی به شما کمک کنیم در کمترین زمان، حتی در کمتر از یک ماه، یک متخصص تعمیر بردهای الکترونیکی شوید و حقوق خود را چند برابر کنید. 

برد الکترونیکی چیست؟

برد الکترونیکی یا همان برد مدار چاپی یک مجموعه از مدارهای الکترونیکی می باشد. این مدارها می توانند یک لایه، دو لایه و یا چند لایه باشند. قطعات الکترونیکی مانند خازن، آی سی، مقاومت، ترانزیستور، دیود و .... کنار هم روی پایه ها قرار می گیرند. 
در زمان های قدیم که این بردهای الکترونیکی وجود نداشت از یک جعبه و قطعات الکترونیکی که با سیم به هم وصل می شدند بهره می بردند. جنس این بردها از موادی مانند تفلون، فلکسی، راجرز، فایبر و ... می باشد و ضخامت آنها بین ۲/۰ تا ۲/۳ میلی متر متغیر است. 

آموزش تعمیرات برد

معرفی شغل تعمیرات بردهای الکترونیکی

بردهای الکترونیکی را می توان در هر دستگاه و وسیله الکترونیکی یافت. این بردهای الکترونیکی مانند مغز دستگاه عمل می کنند و قادرند به تمام نقاط دستگاه سیگنال و فرمان ارسال کنند. با این اوصاف شاید بتوان برد الکترونیکی را مهمترین بخش هر دستگاه الکترونیکی دانست. 
هرگونه ایراد و اشکال در قطعات بردهای الکترونیکی از جمله خازن، مقاومت، سلف، دیود و ... می تواند عملکرد کلی دستگاه را با اختلال مواجه کند. از همین رو شغل یک تعمیرکار برد در تست، عیب یابی و تعمیر این بردها بسیار حائز اهمیت می باشد. یک تعمیرکار باید روی کار با ابزار و تجهیزات تعمیر برد و همینطور قطعات مختلف برد کاملا مسلط باشد و قادر باشد ایرادات دستگاه را تشخیص دهد و قطعه مورد نظر را تعمیر و یا به کلی تعویض نماید. 

درآمد و بازار کار تعمیر برد الکترونیکی

بردهای الکترونیکی را می توان در هر دستگاه و وسیله ای یافت. از لوازم خانگی گرفته تا کولر پکیج و ماشین آلات صنعتی، همگی دارای حداقل یک برد الکترونیکی می باشند. بنابراین اگر شما یک تعمیرکار برد باشید در تمام این موارد قادر خواهید بود مشکل دستگاه را برطرف کنید. به همین دلیل نیز بازار کار تعمیرات بردهای الکترونیک یک بازار کار کاملا پویا و فعال می باشد. 
همچنین به دلیل اینکه تعمیر بردهای الکترونیکی یک شغل کاملا تخصصی می باشد، دستمزد آن بسیار بالاست و تعمیرکاران تخصصی بردهای الکترونیکی از این شغل کاملا راضی هستند. 

چرا تعمیر بردهای الکترونیکی برای افراد جویای کار یک انتخاب ایده آل است؟

تعمیر بردهای الکترونیی یک شغل کاملا تخصصی می باشد. کارجویان گاهی برای پیدا کردن یک شغل مناسب ماه ها زمان صرف می کنند. اما مزیت شغل تعمیر بردهای الکترونیکی این است که کارجویان می توانند در کمترین مدت یعنی در حدود یک ماه به تخصصی دست پیدا کنند که می توانند به وسیله آن هم به سرعت کار پیدا کنند و هم به درآمدهای بسیار بالا دست پیدا کنند. 

مرکز تخصصی آموزش تعمیر بردهای الکترونیکی

برای یادگیری مهارت تعمیر بردهای الکترونیکی باید در یک مرکز تخصصی آموزش ببینید. آموزش تعمیر بردهای الکترونیکی فنی حرفه ای باید کاربردی باشد و آموزشگاه مربوطه حداقل های یک مرکز استاندارد آموزش کامل تعمیر بردهای الکترونیکی را دارا باشد. تعمیر بردهای الکترونیکی یک مهارت کاملا تخصصی می باشد که نیاز به تمرین و آموزش عملی دارد. 
یکی از آموزشگاه هایی که می تواند کارآموزان نوپا با اطلاعات ضعیف در حوزه الکترونیک را از صفر تا صد آموزش دهد آموزشگاه برق و الکترونیک است. این آموزشگاه در سال ۹۳ در میدان انقلاب تهران شروع و با اخذ مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای شروع به کار کرد و هم اکنون یکی از بزرگترین و مجهزترین آموزشگاه های فنی و حرفه ای کل کشور است. 
برای اطلاع از دوره تعمیر برد این آموزشگاه می توانید به سایت تعمیر برد این مجتمع به نشانی www.amoozeshbarghelectronic.com و بخش تعمیرات بردهای الکترونیکی سر بزنید. 

آموزش تعمیر بردهای الکترونیکی فنی حرفه ای

اموزش تعمیر بردهای الکترونیکی لوازم خانگی

لوازم خانگی از جمله یخچال و فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، ماکروفر، جاروبرقی و ... همگی دارای بردهای الکترونیکی هستند. در دوره اموزش تعمیر انواع بردهای الکترونیکی در آموزشگاه برق و الکترونیک کارآموزان علاوه بر آموزش تعمیرات بردهای الکترونیکی صنعتی، با تعمیر انواع بردهای لوازم خانگی آشنا می شوند. 
دوره تعمیرات برد در این آموزشگاه به سه دوره مجزای تعمیر برد الکترونیکی لوازم خانگی، تعمیر برد کلی (شامل تمام بردهای لوازم خانگی و صنعتی) و تعمیر برد تجهیزات پزشکی تقسیم می شود. علاقه مندان برای ثبت نام در هر دوره می توانند با کارشناسان این مجموعه به شماره تلفن های زیر تماس حاصل کنند. 
۰۲۱۶۶۴۲۶۱۵۶
۰۹۰۵۳۸۵۴۱۵۹

چرا باید در آموزشگاه برق و الکترونیک آموزش ببینیم؟

آموزشگاه برق و الکترونیک برترین مرکز برای آموزش تعمیر بردهای الکترونیکی تهران می باشد و دارای یک کارگاه کاملا مجهز به ابزار و تجهیزات روز دنیا است. کارآموزان در این کارگاه می توانند با تمام ابزاری که بعد از دوره با آنها در بازار کار سر و کار دارند کار کنند و آموزش تست و تعمیر بردهای الکترونیکی را فرا بگیرند. همچنین تنوع بردهای الکترونیکی در دپارتمان آموزش تعمیرات برد این آموزشگاه بسیار زیاد است به طوری که کارآموزان در طول دوره تمام مهارت های مربوط به تعمیر برد انواع لوازم الکترونیکی را فرا می گیرند. شاید به جرات بتوان گفت از لحاظ تنوع بردهای الکترونیکی آموزشگاهی نظیر این آموزشگاه در تهران وجود ندارد. 
همچنین آموزش های این آموزشگاه همگی کاملا عملی هستند و بر پایه کار در بازار کار واقعی طرح ریزی شده اند. مرکز آموزش تعمیرات بردهای الکترونیکی آموزشگاه برق و الکترونیک دوره آموزش تعمیر بردهای الکترونیکی را در تحت نظر برترین اساتید تهران برگزار می کند. این اساتید خود سال ها در بازار کار مشغول به کارند و با تمام چالش های این بازار آشنایی دارند. 
یکی دیگر از مزیت های مرکز تعمیر برد الکترونیکی در این آموزشگاه، فعالیت با مجوز رسمی از سازمان فنی حرفه ای کل کشور و اعطای مدرک رسمی و معتبر به کارآموزان بعد از دوره است. هنرجویان با این مدرک قادر خواهند بود پروانه کسب دریافت کنند و در بازار کار واقعی مشغول به کار شوند. همچنین این مدرک رسمی و بین المللی است به وسیله ترجمه آن می توان برای مهاجرت به خارج از کشور اقدام کرد. 

برای سهولت در کسب اطلاعات در ارتباط با شرایط و چگونگی برگزاری دوره های آموزش تعمیر بردهای الکترونیکی در مجتمع آموزشی برق و الکترونیک روی لینک زیر کلیک کنید :

https://amoozeshbarghelectronic.com

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید