تیم استقلال بعد از رکورد پیروزی‌های متوالی در لیگ برتر هفته گذشته مقابل نساجی متوقف شد ولی همچنان با ۴۸ امتیاز صدرنشین است.

استقلال با چه ترکیبی به مصاف گل‌گهر می‌رود؟

به گزارش سلام نو به نقل از همشهری‌آنلاین، شاگردان فرهاد مجیدی امروز از ساعت ۱۷:۳۰ در هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر و در ورزشگاه آزادی درحالی به مصاف شاگردان امیر قلعه‌نویی می‌روند که تا به امروز شکستی را متحمل نشده‌اند.

تیم استقلال که بعد از رکورد پیروزی‌های متوالی در لیگ برتر هفته گذشته مقابل نساجی متوقف شد همچنان با ۴۸ امتیاز صدرنشین است اما آبی‌ها امروز با با توجه به جایگاه گل‌گهر در جدول بازی سختی پیش رو خواهند داشت.    

در طرف دیگر شاگردان قلعه‌نویی که با ۳۲ امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی قرار دارند در صورت کسب پیروزی مقابل استقلال می‌توانند به سه تیم بالای جدول برسند. 

استقلال با جدایی محمد حسین مرادمند و سیاوش یزدانی در ۱۰ مسابقه پیش رو باید همانند بازی با نساجی و فجرسپاسی از داشته‌هایش استفاده کند ضمن اینکه آنها رافائل سیلوا را هم جذب کرده‌اند و در انتظار ثبت قراردادش هستند.

درون دروازه استقلال برای تقابل با گل گهر به احتمال زیاد سیدحسین حسینی درون دروازه خواهد بود.

خط دفاعی را هم روزبه چشمی، محمد دانشگر و عارف غلامی تشکیل خواهند داد.

در خط میانی جعفر سلمانی، صالح حردانی، زبیرنیک نفس، مهدی مهدی پور و امیر حسین حسین‌زاده بازیکنانی هستند که شانس زیادی برای حضور در ترکیب دارند. این در حالی است که کاپیتان استقلال در این بازی به لیست این تیم بازگشته است.

در خط حمله هم برخلاف آخرین رویارویی با گل گهر، رودی ژستد و کوین یامگا مشکلی برای همراهی استقلال ندارند و با توجه به رضایت سرمربی از عملکرد آنها به نظر می‌رسد که در ترکیب اصلی دوباره حضور خواهند داشت. این در حالی است که طی هفته های اخیر انتقادات زیادی از ژستد شده است.

ترکیب احتمالی استقلال :

حسین حسینی، روزبه چشمی، عارف غلامی، محمد دانشگر، جعفر سلمانی، صالح حردانی، مهدی مهدی‌پور، زبیر نیک‌نفس، امیر حسین حسین‌زاده، کوین یامگا، رودی ژستد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید