۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴
کد خبر: 55339411

بهترین سواحل سریلانکا در امتداد سواحل جنوب غربی قرار دارند که در آن می‌توان از آب آبی، غواصی، موج سواری و حتی نهنگ‌های مهاجر لذت برد. سواحل سریلانکا یکی از دیدنی‌ترین سواحل هستند.

آشنایی بهترین سواحل سریلانکا

سواحل سریلانکا به مسافران کمک می‌کند تا از گرما و رطوبت خفه کننده آن راحت شوند. این سواحل به دلیل ظاهری ایده آل و مناظر زیبا شناخته شده‌اند، از سواحل طلایی طولانی گرفته تا باد و امواج عالی. بهترین سواحل سریلانکا در امتداد سواحل جنوب غربی قرار دارند که در آن می‌توان از آب آبی، غواصی، موج سواری و حتی نهنگ‌های مهاجر لذت برد. سواحل سریلانکا یکی از دیدنی‌ترین سواحل هستند.

هیری کتیا

منطقه اطراف دیکولا که در ساحل جنوبی قرار دارد جایی است که مسافران به دنبال فرار از شلوغی توسعه روزافزون و لذت بردن از سواحل آرامش بخش اینجا هستند. سواحل دست نخورده در سواحل اینجا پراکنده است و خیره کننده‌ترین سواحل اینجا ساحل هیری کتیا است. امواج اینجا که ساحل هیری نیز نامیده می‌شود موج سواران زیادی را به خود جذب می‌کند. خلیج کوچک نعل اسبی خیره کننده در هیری کتیا نیز مجموعه کوچکی از مکان‌های عالی برای اقامت دارد.

یوناواتونا

این ساحل در نزدیکی شهر استعماری گال است که شهری عالی برای گشت و گذار است. با سواحل پوشیده از نخل، آب‌های فیروزه‌ای و مجموعه‌ای خوب از مهمان‌خانه‌ها و رستوران‌ها، این سواحل محبوب و یکی از بهترین سواحل سریلانکا است. از نظر بسیاری، بهترین ساحل سریلانکا است، این ساحل دنج را می‌توان از انتهای تا انتهای آن در کمتر از 15 دقیقه پیاده روی کرد. امواج در اینجا آرام هستند و ممکن است موج سواران را خسته کنند، اما کف ماسه‌ای نرم ساحل را برای خانواده‌های دارای فرزند ایده‌آل می‌کند. این ساحل همچنین دارای یک صخره مرجانی بزرگ است که آن را مقصدی برای اکوتوریسم کرده است. این یکی از بهترین استراحتگاه‌های ساحلی کشور سریلانکا محسوب می‌شود و می‌تواند با جذب گردشگر، شلوغ باشد.

نیلاولی

 ساحلی وسیع و شنی با درختان نخل و پر از قایق های ماهیگیر  یکی دیگر از سواحل زیبای سریلانکا است که در شمال شرقی سریلانکا واقع شده است. این جزیره 30 دقیقه با ماشین از شهر" ترین کومالی" فاصله دارد و این جزیره کوچک به دلیل صخره‌های کوچکش دارای سواحل آرام با موج سواری ملایم است. این ساحل که هم بین مردم محلی و هم برای گردشگران محبوب است، رستوران‌های کوچک زیادی دارد که غذاهای دریایی خوشمزه سرو می‌کنند. مرکز منطقه، ترین کومالی با فرهنگ تامیل نیز برای گشت و گذار مناسب است. نیلاولی یک ساحل منزوی و آرام است و اگر این چیزی است که برای شما کافی نیست، می‌توانید با قایق به پارک ملی جزیره کبوتر، در حدود نیم مایلی از ساحل بروید. این جزیره ایده آلی است که بیشتر به خاطر غواصی شناخته شده است و ساحل نیز دارای مدرسه غواصی خوبی برای غواصانی است که برای اولین بار از آن استفاده می‌کنند.

بنتوتا

این ساحل باشکوه که یکی از بهترین بخش‌های شنی در ساحل غربی است، با مجموعه‌ای از هتل‌های جذاب پوشیده شده است. بنتوتا یک شهر تفریحی محبوب است که تنها یک ساعت با کلمبو فاصله دارد. انتهای جنوبی ساحل، خانه برخی از جذاب‌ترین اقامتگاه‌های لوکس در امتداد این خط ساحلی است، با چندین هتل بوتیک شیک که در میان درختان نخل قرار گرفته‌اند. بنتوتا محبوب است و در طول سال گردشگران زیادی را به خود می‌بیند. اما با وجود شلوغی زیاد، این ساحل، زیبایی طبیعی و تماشایی خود را حفظ کرده و باعث شده است که بازدید از آن ضروری باشد. این ساحل توسط جنگل و درختان بلند نخل احاطه شده است. شن و ماسه در اینجا در این ساحل وسیع سفید روشن است و دریا به رنگ آبی روشن است. همچنین، مرکز ورزش‌های آبی سریلانکا، آب‌های آرام تالاب برای کایاک سواری و جت اسکی مناسب است.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید