۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۲
کد خبر: 55339298

سوالی که این روزها ذهن هواداران پرسپولیس را مشغول کرده این است که آیا مدافع چپ پرسپولیس قراردادش را با این تیم تمدید خواهد کرد؟

دفاع چپ پرسپولیس لنگ خواهد شد؟

سعید آقایی یکی از بازیکنان مدنظر یحیی گل‌محمدی برای تمدید قرارداد پیش از پایان فصل است و سرمربی قرمزها نام او را در کنار چند نفر دیگر به رضا درویش اعلام کرده است تا مقدمات تمدید قرارداد این مدافع انجام شود.

با توجه به اینکه قرارداد ۲ ساله سعید آقایی در پایان لیگ بیست و یکم به پایان می‌رسد برخی تیم‌ها در صدد جذب این بازیکن در پایان فصل هستند.

روزنالمه خبرورزشی در مطلبی مدعی شده با توجه به جذب مهدی شیری از سوی فولادی‌ها وعملکردی که این بازیکن در ۲ بازی گذشته ارائه کرده فولادی‌ها مصمم به جذب آقایی هستند.

فولاد خوزستان در نقل و انتقالات نیم فصل نیز به دنبال جذب سعید آقایی بود و حتی به باشگاه پرسپولیس نیز نامه کتبی زد اما با مخالفت این بازیکن و یحیی گل‌محمدی روبه رو شدند.

شنیده‌های خبرنگار فوتبالی حاکی از این است اگر رضا درویش در مذاکرات با سعید آقایی رقم قرارداد او را به خواسته‌های این بازیکن نزدیک کند بعید است این مدافع چپ به فکر جدایی از پرسپولیس بیفتد.

آقایی برای بازی در سمت چپ خط دفاعی البته دو رقیب جدی یعنی علی شجاعی و وحید امیری دارد که یحیی به تناوب از آنها در سمت چپ خط دفاعی تیمش استفاده کرده است.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید