برپایه آخرین گزارش روزانه از وضعیت شیوع کرونا در فارس، طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۸ مورد بستر و ۱۰ فوتی جدید ثبت شده است.

ثبت ۱۰۸ مورد بستری و ۱۰ فوت طی یک روز در فارس

به گزار سلام نو، براساس گزارش روزانه از وضعیت شیوع کرونا در فارس، از ابتدای شیوع این بیماری تا صبح جمعه ۱۳ اسفند، دو میلیون و ۷۰ هزار و ۷۱۷ تست تشخیصی شامل مولکولی و سریع از افراد مشکوک تهیه و ۶۱۰ هزار و ۷۵۳ بیمار مثبت شناسایی شده است.

همچنین با بستری ۱۰۸ بیمار جدید طی ۲۴ ساعت گذشته، هم اکنون ۸۰۵ بیمار مثبت و مشکوک دارای علایم در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد، ۱۷۱ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی، در بخش های ICU، مراقبت های ویژه درمانی دریافت می کنند.

این گزارش حاکیست که متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰ هم استانی دیگر در اثر این بیماری جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان ناشی از کووید ۱۹ از ابتدای شیوع بیماری تا کنون به هفت هزار و ۸۵۰ نفر رسید.

برپایه آخرین گزارش آماری از وضعیت شیوع کرونا در فارس، همچنین از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون ۵۹۵ هزار و ۶۳۵ هم استانی مبتلا به کووید۱۹ بهبود یافته که از بیمارستان ها ترخیص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.

این گزارش با اشاره به تزریق هفت میلیون و ۸۴۰ هزار و ۵۷۲ دُز واکسن کرونا تا صبح امروز در فارس، تاکنون سه میلیون و ۳۷۱ هزار و ۷۰۱ دُز نوبت اول، سه میلیون و ۵۴ هزار و ۱۹۸ دُز نوبت دوم و یک میلیون و ۴۱۴ هزار و ۶۷۳ دُز نوبت سوم واکسن تزریق شده است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید