مهدی بهرامی بلاگر سفر و جهانگرده و با سفر به ۱۱ کشور دنیا و ۲۶ استان ایران حسابی سیر کرده. اون دوست داره با سفر کردن از دنیای پیرامون و فرهنگ و سبک زندگی آدم‌ها در کشورهای مختلف جهان شناخت پیدا کنه. مهدی که تنها ۶ درصد از کشورهایی که در لیست اصلی هستند رو دیده، خودش رو در ابتدای این مسیر می‌دونه و امید داره از یک‌یک این کشورها و مردمان و فرهنگ‌شون دیدن کنه و حسابی لذت ببره. برای اون معنای سفر یه چیز دیگه‌ست و به نظرش سفر کردن به تعطیلات رفتن و استراحت کردن نیست، بلکه سفر کردن بخش بسیار مهمی از زندگیه، یه سبک زندگی یه بخش جدا نشدنی از اون، در نتیجه برای اینکه بتونه بیشتر سفر کنه و از پس هزینه‌های سفرهاش بر بیاد و مدیریت‌شون کنه، کوله‌گردی و سفر ارزون رو انتخاب کرده. برای مهدی زندگی و زنده بودن یعنی سفر کردن. اون با رفتن به هند تجربه هیجان‌انگیزی از "آلپی" داره، با ما همراه باشید تا از این تجربه بیشتر بدونیم.

تجربه هیجان‌انگیز مهدی بهرامی از خونه‌قایقی

سلام نو-سرویس گردشگری: مهدی خیلی وقت بوده که تصمیم داشته به کشمیر بره تا از خونه‌های قایقی دریاچه دال لیک دیدن کنه، متأسفانه این میسر نمیشه تا اینکه جای دیگه‌ای در هند رو با همین ویژگی پیدا می‌کنه و در این‌باره می‌گه: "کارالا، استان بهشتی هند. چندسال پیش بود که از کشمیر و دریاچه دال لیک و خونه قایقی‌هاش شنیده بودم و تو سفر به هند وقتی شرایط نظامی بین هند و پاکستان برقرار شد و نشد که برم برای دیدن کشمیر زیبا (که قطعا یک روز به دیدنش میرم)، وقتی فهمیدم که خونه قایقی‌ها تو بخش دیگه‌ای از هند هم وجود دارن شدیدا خوشحال شدم."

تجربه هیجان‌انگیز مهدی بهرامی از خونه‌قایقی

اون سپری شدن روز و شب در این خونه‌های متفاوت و جذاب رو این‌طور توصیف می‌کنه: "تجربه‌ای گرون ولی ارزنده، روزی که از روی قایق تو دریاچه‌ها و دالون‌های مسیر طی میشه و شبی که در یک گوشه‌ای روی آب رو این خونه قایقی‌ها سپری میشه! پذیرایی‌ای که این شرایط رو زیباترش میکنه و آشپزی که گوش به فرمان شماست و اگر خوش‌شانس باشین و چیزی ازتون دزدیده نشه، شاید یکی از بهترین و آرامش بخش‌ترین تجربه‌های زندگی‌تون قرار باشه اینجا رقم بخوره! آلپی، شهر خونه قایقی‌هاست."

تجربه هیجان‌انگیز مهدی بهرامی از خونه‌قایقی

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید