دو برادر که به جرم شرکت در نزاع دسته‌جمعی منجر به قتل به حکم قصاص نفس محکوم شده بودند با تلاش‌های بی‌وقفه مددکاران زندان از طناب دار نجات یافتند.

دو محکوم به قصاص در ملایر از چوبه دار رهایی یافتند

به گزارش سلام نو، فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های همدان، نوشت: با تلاش مددکاران و شورای حل اختلاف زندان ملایر دو برادر محکوم به قصاص از چوبه دار رهایی یافتند.

رئیس زندان ملایر در این باره گفت: دو برادر به نام‌های ع. ج و ف. ج که به جرم شرکت در نزاع دسته‌جمعی منجر به قتل مرحوم ح. ص به حکم قصاص نفس محکوم شده بودند با تلاش‌های بی‌وقفه مددکاران زندان از طناب دار نجات یافتند.

محمد بیات افزود: از سال ٩۵ که این اتفاق رخ داد مددکاران سختکوش زندان با دعوت از خانواده‌های طرفین و برگزاری جلسات متعدد، مشاوره‌های فردی و تخصصی و تماس‌های تلفنی مداوم با خانواده‌ها نهایت تلاش خود را برای جلوگیری از اجرای حکم قصاص انجام دادند.

وی با بیان اینکه بالاخره زمینه رضایت برای هر دو برادر فراهم و در پایان بهمن ماه امسال رضایت قطعی و بی قید و شرط خانواده مقتول جلب شد از تلاش همکاران خود در واحدهای مددکاری و شورای حل اختلاف زندان تقدیر و تشکر کرد و این رضایت را حاصل تلاش چند ساله و خستگی‌ناپذیر آنان دانست.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید