این نوجوان در سواحل استرالیا بر اثر گزش یک عروس دریایی که دارای شاخک‌های ۶ فوتی بود جان خود را از دست داد.

نیش عروس دریایی منجر به مرگ پسر نوجوان شد

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، این پسر ۱۴ ساله در سواحل Eimeo در کوئینزلند استرالیا مشغول گذراندن تعطیلات بود که دچار این حادثه شد. بنا به گزارش گاردین گفته می‌شود این نوجوان بر اثر گزش یک عروس دریایی که دارای شاخک‌های ۶ فوتی بود جان خود را از دست داده است.

بنا به این گزارش گفته می‌شود این نوجوان در ساعت ۲.۳۰ دقیقه بعدازظهر روز شنبه در حالی که بیش از شش فوت شاخک به دور بازوها و پاهایش پیچیده شده بود از آب خارج شده بود. این نوجوان پس از آنکه دچار ایست قلبی شد شاهدان عینی برای انجام CPR به کمک وی شتافتند.

به گفته پلیس قربانی سپس در ساعت ۳.۲۲ دقیقه به بیمارستان پایگاه مک کی منتقل شد. امدادگران به مدت ۴۰ دقیقه این نوجوان را احیاء کردند تا سرانجام یک ساعت بعد وی در بیمارستان جان باخت.

به گزارش دیلی مرکوری، کربی داش یکی از افرادی که در ساحل حضور داشت این نوجوان را در حالی که تلوتلو می‌خورد و پاهای او با شاخک عروس دریایی پوشیده شده بود دید که از آب خارج شد. بنا به گفته داش در حالی که والدین فریاد می‌زدند که فرزندان خود را از آب خارج کنند امدادگران به کمک این پسر شتافتند.

به گفته راس گی، رئیس باشگاه نجات زندگی در ساحل Eimeo در حالی که امدادگران تلاش می‌کردند نیش‌ها را از پاها و بازوی این نوجوان خارج کنند ۸ گالن سرکه روی وی پاشیده شد.

گفتنی است؛ پس از وقوع این حادثه این ساحل تا آخر هفته بسته خواهد بود و به ساکنان محلی توصیه شده از ورود به آب دوری کنند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید