۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۹
کد خبر: 55338565

یکی از بهترین مکان‌های برای سفر در ایام نوروز می باشد. جالب است بدانید بازار هفتگی نخل تقی روزهای سه شنبه در انتهای همین بلوار ساحلی دایر است. مسافران زیادی برای خرید از بازار بزرگ کالاهای خارجی یا ته لنجی به این بندر سفر می ‌کنند.

سفری به پارک ساحلی نخل تقی

به گزارش سلام نو، اگر به عسلویه سفر کنید، در یک کیلومتری آن بندر نخل تقی را در ساحل خلیج فارس خواهید دید که خلوت و زیباست. در مجاور ساحل و اسکله این شهر، پارکی ساخته شده که تمامی امکانات رفاهی از جمله رستوران، محل بازی، کافی شاپ و... را دارد. این پارک ساحلی در ایام نوروز بسیار شلوغ است.

پارک ساحلی نخل تقی

نخل تقلی، شهری کوچک در نزدیکی عسلویه و در استان بوشهر است. پارک ساحلی نخل تقی به طول حدود ۱/۵ کیلومتر در امتداد بلوار ساحلی خلیج فارس امتداد یافته و از امکانات آن می توان به وسایل بازی ویژه کودکان، آلاچیق، سرویس بهداشتی، میز پینگ پنگ، سکو، منقل برای کباب، سوپر مارکت، چند دکه ساندویچی و ... اشاره کرد. این پارک ساحلی که برای مسافران نوروزی سال ۹۸ بازسازی شد یکی از بهترین مکانهای برای سفر در ایام نوروز می باشد.

احداث بزرگترین پارک ساحلی گردشگری جنوب استان بوشهر در نخل تقی - خبرگزاری  مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency

جالب است بدانید بازار هفتگی نخل تقی روزهای سه شنبه در انتهای همین بلوار ساحلی دایر است. مسافران زیادی برای خرید از بازار بزرگ کالاهای خارجی یا ته لنجی به این بندر سفر می ‌کنند. بد نیست به بازار قدیم و خیابان جمهوری کنار آن که به بازار ته لنجی یا بازار عرب‌ ها معروف است، سر بزنید. علت نامگذاری نخل تقی، وجود نخل‌ های فراوان در این منطقه است.

منبع: تریپ یار 

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید