آسیاب بادی کرمان بزرگترین سازه آسیاب بادی در خاورمیانه است. سازه بیرونی این بنا ۲۶ متر ارتفاع و ۱۲ متر قطر دارد و به سبک آسیاب بادی‌های هلند ساخته شده است.

با بزرگترین آسیاب بادی خاورمیانه آشنا شوید

به گزارش سلام نو ، مجموعه ای توریستی در نزدیکی کرمان رستورانی به سبک آسیاب های بادی هلند احداث کرده است. آسیاب بادی کرمان بزرگترین سازه آسیاب بادی در خاورمیانه است که کاربری تشریفاتی دارد. این مجموعه در سال ۱۳۹۴ افتتاح شده است.

بزرگترین سازه آسیاب بادی خاورمیانه در ایران- تور، تور ارزان - آذربال - مجری  تورها

مجموعه توریستی و رستوران آسیاب بادی در کرمان، بزرگترین سازه آسیاب بادی خاورمیانه است که کاربری تشریفاتی دارد. ساختمان این بنا از منحصر به فردترین سازه های طراحی و اجرا شده در ایران است که در سال ۱۳۹۴ به بهره برداری رسیده است. سازه بیرونی آن ۲۶ متر ارتفاع و ۱۲ متر قطر دارد و به سبک آسیاب بادی های هلند ساخته شده است. داخل این بنا شامل ۲ طبقه سالن پذیرایی و یک طبقه آشپزخانه و تأسیسات است و محیطی بسیار دلنشین و صمیمی دارد. پذیرایی در یک آسیاب بادی هلندی با تنوع کاملی از غذا های ایرانی و ملل مختلف با کیفت مثال زدنی تجربه فراموش نشدنی است.

بزرگترین سازه آسیاب بادی خاورمیانه در ایران! | لست سکند

مسیر دسترسی

مجموعه توریستی آسیاب بادی در کیلومتر ۲۰ محور گردشگری هفت باغ علوی (کرمان به سمت ماهان) قرار گرفته است که این محور دارای اماکن گردشگری فراوان دیگری نیز می باشد.

منبع: تریپ یار 

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید