این پارک کاملا حصار شده و نگهبان ۲۴ ساعته دارد. این پارک مکان مناسبی برای کسانی است که قصد چادر زدن در شهر تبریز را دارند.

پارک مسافر  امن‌ترین پارک برای چادر زدن در تبریز

به گزارش سلام نو، در تبریز چندین پارک مسافر برای رفاه مسافرین محترم در نظر گرفته شده است. یکی از این پارک ها بنام پارک مسافر تبریز درنزدیکی بلوار شهریار، پائین تر از باغلار باغی واقع شده است. بهترین و امن ترین مکان برای چادر زدن در تبریز  پارک مسافر می باشد.

پارک مسافر تبریز - بهترین مکان ممکن برای چادر زدن و اسکان در تبریز

پارک مسافر تبریز حدود هشتاد خودرو ظرفیت دارد و فقط برای مسافرین می باشد. نمازخانه، تلوزیون بزرگ، سرویس بهداشتی، نگهبانی و محصور بودن این پارک جهت رفاه حال میهمانان عزیز از امکانات ویژه این پارک است. البته این پارک آلاچیق ندارد و فقط برای چادر زدن مناسب است. این پارک از امنیت بالایی برخوردار است. کاملا حصار شده و نگهبانی ۲۴ ساعته از امتیازات این پارک است.

پارکهای مهمان پذیر تبریز - سایت گردشگری ایران

نزدیک بودن به شهر بازی باغلار باغی از امتیازات دیگر این پارک است. در ضمن شهرداری تبریز اتوبوس های تبریز گردی همراه با لیدر در ساعات مشخص جهت رفاه حال  مسافران فراهم میکند که مسافران این پارک را رایگان  و بعضا نیم بهاء به برخی موزه ها،  مقبره و خانه استاد شهریار برای بازدید می برند. این پارک مکان مناسبی برای کسانی است که قصد چادر زدن در شهر تبریز را دارند.

مسیر دسترسی:

خیابان چایکنار، پائین تر از بلوار شهریار و پائین تر از پارک باغلار باغی (شرق به غرب

منبع: تریپ یار 

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید