این پارک در سال ۱۳۷۵ توسط شهرداری تبریز افتتاح و به صورت پارک جنگلی در اختیار شهروندان قرار گرفت.بزرگ ترین پارک منطقه شمال شرق تبریز به شمار می رود.

آیا به پارک باغمیشه تبریز سفر کرده‌اید؟

به گزارش سلام نو، پارک باغمیشه تبریز بزرگترین پارک شمال شرق تبریز، یکی از پارک های بزرگ و دارای امکانات تفریحی است. این پارک در دو فاز احداث شده و دارای امکاناتی از قبیل شهربازی، زمین گلف، زمین بازی و... است. این پارک زیبا از مناطق محبوب و گردشگری شهر تبریز است.

پارک باغمیشه تبریز - سایت گردشگری ایران

پارک باغمیشه تبریز از پارک‌های بزرگ و دارای امکانات تفریحی تبریز است. این پارک در شمال شرقی تبریز و در کنار میدان فهمیده تبریز قرار دارد و بزرگ ترین پارک منطقه شمال شرق تبریز به شمار می رود.این پارک در سال ۱۳۷۵ توسط شهرداری تبریز افتتاح و به صورت پارک جنگلی در اختیار شهروندان قرار گرفت که دارای امکاناتی نظیر آبروهای سنگی با صدای شرشر آب و استخر وسط پارک و فضای سبز و بوفه است.

در فاز دوم پارک، امکاناتی نظیر شهر بازی احداث شده که یکی از ۵ شهربازی شهر تبریز است و در کنار شهربازی های شاه گلی، باغلار باغی، پارک بزرگ تبریز و منظریه در حال ارائه خدمات است.

پارک جنگلی باغمیشه | معرفی تاریخچه باغمیشه+ آدرس+ عکس | جاهای دیدنی  آذربایجان| کوچیتا

از دیگر امکانات تفریحی این پارک میتوان به زمین گلف (اولین زمین گلف شمال غرب کشور)، استخر بزرگ و قایق رانی در داخل استخر و رستوران ساحلی در کنار استخر، تونل های سیمانی مدل درختی، جاده تندرستی و وسایل ورزشی، مسیر دوچرخه سواری، سالن های ورزشی، زمین فوتبال، والیبال، تیر اندازی و ژیمناستیک اشاره کرد.

مبع: تریپ یار 

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید