وزارت دفاع ترکیه اعلام کرد: خلوصی آکار به همتای اوکراینی خود گفت که آنکارا حاضر است هر اقدامی را در راستای ارائه کمک‌های انسانی به کی‌یف انجام دهد.

وزرای دفاع ترکیه و اوکراین تلفنی گفتگو کردند

به گزارش سلام نو، مهر به نقل از روسیا الیوم نوشت: «خلوصی آکار» وزیر دفاع ترکیه با «الکسی رزنیکوف» همتای اوکراینی خود گفتگو کرد. رایزنی میان وزرای دفاع ترکیه و اوکراین به صورت تلفنی انجام شد.

بر اساس این گزارش، وزرای دفاع ترکیه و اوکراین در جریان این تماس تلفنی در خصوص آخرین تحولات اوکراین رایزنی کردند. وزارت دفاع ترکیه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: خلوصی آکار به همتای اوکراینی خود گفت که آنکارا حاضر است هر اقدامی را در راستای ارائه کمک‌های انسانی به کی یف انجام دهد.

پیش از این، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه در تماس تلفنی با ولودیمیر زلنسکی همتای اوکراینی خود تأکید کرد که کشورش برای دستیابی به آتش بس بین مسکو- کی یف در سریع‌ترین زمان ممکن که خسارت‌ها در اوکراین را به حداقل برساند، تلاش می‌کند.

مرکز ارتباطات دفتر ریاست جمهوری ترکیه ضمن اعلام این خبر افزود: دو طرف در این گفتگوی تلفنی درباره تازه‌ترین تحولات مداخله نظامی روسیه در اوکراین بحث و تبادل نظر کردند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید