لهستان دیروز از ایجاد ۹ ایستگاه مرزی برای پذیرش پناهجویانی خبر داده بود که هر لحظه بر تعدادشان در مرزهای این کشور افزوده می‌شود.

پناهجویان اوکراینی روانه مرزهای لهستان شدند

به گزارش سلام نو، ایرنا به نقل از خبرگزاری فرانسه نوشت: هزاران اوکراینی خود را با پای پیاده و یا با خودورهای شخصی به مرزهای لهستان رسانده اند و شاهدان از بروز نابسامانی در مناطق مرزی خبر می‌دهند.

۲ روز پس از اقدام نظامی مسکو در خاک اوکراین که از بامداد روز پنجشنبه به دستور «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهوری روسیه آغاز شده است، حدود ۱۰۰ هزار نفر مجبور به ترک خانه‌های خود شده اند.

سازمان ملل متحد با تایید این آمار خبر داده که ۵۰ هزار اوکراینی نیز از این کشور خارج شد اند.

لهستان دیروز از ایجاد ۹ ایستگاه مرزی برای پذیرش پناهجویانی خبر داده بود که هر لحظه بر تعدادشان در مرزهای این کشور افزوده می شود.

جنگ در اوکراین امروز (شنبه) وارد سومین روز خود شد و همزمان با ادامه آتش جنگ، سیل واکنش های جهانی به این رویداد همچنان ادامه دارد و فشارهای دیپلماتیک، تهدیدها و تحریم‌های بین المللی علیه روسیه درحال افزایش است.

ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه دوشنبه ۲۱ فوریه/۲ اسفندماه با انتقاد از بی‌توجهی غرب به نگرانی‌های امنیتی مسکو اعلام کرده بود که کشورش استقلال جمهوری‌های خلق دونتسک و لوگانتسک را به رسمیت می‌شناسد و در کاخ کرملین قراردادهای همکاری و دوستی را با سران این جمهوری‌ها امضا کرد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید