مجموعه نیروهای مسلح بویژه پدافند هوایی باید به طور دائم تهدیدات را رصد کرده و توانمندی سامانه‌ها و تجهیزات خود را متناسب با آن تهدیدات ارتقا ببخشد.

به طور دائم تهدیدات را رصد می‌کنیم / برای جلوگیری از غافلگیری آمادگی کامل داریم

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، امیر رحیم زاده گفت: احراز آمادگی‌های لازم برای مقابله با حوادث و جنگ های احتمالی آینده یکی از ضروریات نیروهای مسلح است.

امیر قادر رحیم زاده فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) کشور در جمع فرماندهان نظامی و انتظامی شمال غرب کشور با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای تداوم عزت ملی و اقتدار بین المللی خود نیاز به آمادگی همه جانبه در تمامی عرصه‌ها بویژه حوزه نظامی دارد، اظهار داشت: انواع سناریوهای مختلف طراحی، برنامه‌ریزی و به اجرا در می‌آید تا بتوان برای جلوگیری از غافلگیری، مقابله و پیش دستی در برابر تهدیدات احتمالی آمادگی همه جانبه و کامل را داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه فناوری‌های مدرن و پیشرفته نقش برجسته‌ای در جنگ‌های آینده خواهد داشت، افزود: مجموعه نیروهای مسلح بویژه پدافند هوایی باید به طور دائم تهدیدات را رصد کرده و توانمندی سامانه‌ها و تجهیزات خود را متناسب با آن تهدیدات ارتقا ببخشد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید