جزیره کیش یکی از جزایر زیبا و توریستی خلیج فارس است که از مهمترین مناطق توریستی کشور ما به شمار می آید.کسانی که از غواصی می ترسند اما علاقه مند به دنیای زیر آب هستند می توانند از مجموعه آکواریوم کیش دیدن کنند.

آکواریوم کیش منطقه‌ای توریستی و زیبا

به گزارش سلام نو، جزیره کیش یکی از مهمترین مناطق توریستی ایران میباشد و بدلیل وجود جاذبه ها ی گردشگری و دیدنی های کیش سالانه میزبان تعداد زیادی از گردشگران میباشد.برای نمونه میتوان به مجموعه آکواریوم کیش اشاره کرد.

جالب است که بدانید آکواریوم کیش، آکواریومی مجزا با حجم ۲۰ هزار لیتر مخصوص ماهیان آبهای شیرین در دل خود جای داده است و قریب به هفتاد نوع ماهی تزئینی در آکواریوم کیش وجود دارد که از نظر شکل و رنگهای طبیعی و پولک و زیبایی ظاهری، کم نظیر و حتی برخی از آنها نیز بسیار کمیاب هستند.

آکواریوم کیش+ آدرس و قیمت 1400 | سفری به دنیای رنگارنگ زیر آب

در این مکان مجموعه های کم نظیریست که در بخشی بسیاری از گونه های ماهیان آبهای شور و شیرین، در بخش دیگر خزندگان متفاوت شامل مارها و تمساح ها، در بخشی دیگر پرندگان کمیاب جهان و پستانداران را میتوان دید.

جزیره کیش یکی از جزایر زیبا و توریستی خلیج فارس است که از مهمترین مناطق توریستی کشور ما به شمار می آید. مجموعه آکواریوم کیش سبب شده تا این جزیره سالانه حدود یک میلیون گردشگر کیش را برای تفریح انتخاب کنند.خلیج فارس از حیات آبزی بسیار متنوعی برخوردار است. سیاحتگران کیش در هر گوشه ساحل، می توانند انواع ماهی ها و دیگر آبزیان را که برخی از آن ها بسیار عجیب به نظر می رسند، در داخل آب های شفاف تماشا کنند.
کسانی که از غواصی می ترسند اما علاقه مند به دنیای زیر آب هستند می توانند از مجموعه آکواریوم کیش دیدن کنند. بعضی از این آبزیان بسیار جالب و حیرت آور هستند.

1+ آکواریوم کیش یا 2+ کشتی آکواریوم کیش کدامش؟!!!

قریب هفتاد نوع ماهی‌های تزئینی در مجموعه آکواریوم کیش وجود دارد که از نظر شکل و رنگ پولک ‌ها و زیبایی ظاهری، کم نظیر و برخی از آنها نیز بسیار کمیاب هستند. مجموعه آکواریوم کیش شامل ماهیان آبهای شور و شیرین، خزندگان ایران و جهان شامل مارها و تمساح ها، پرندگان کمیاب جهان پستانداران و بخش علمی شامل حیوانات تاکسیدرمی شده و دیرینه شناسی می باشد . اولین آکواریومم ۲۰ هزار لیتری مخصوص آبهای شیرین در این مجموعه ساخته شده است.

منبع: تریپ یار 

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید