با استفاده از این استراتژی‌ها، می‌توانید به روش‌هایی سفر کنید که هرگز فکرش را نمی‌کردید.

راه‌هایی برای دریافت پروازهای رایگان از خطوط هوایی!

نحوه دریافت پروازهای رایگان، مزایای سفر و موارد دیگر

این هفته، زمانی که هوشمندانه سفرم را به کار انداختم و به دلیل اینکه با خانواده‌ام از چند پرواز خطوط هوایی دلتا ایر لاین خارج شدم، ۱۱۰۰۰ دلار در کارت های هدیه امریکن اکسپرس به دست آوردم، اخبار بین‌المللی را منتشر کردم. می‌توانید مقاله درباره نحوه انجام این کار را در اینجا بخوانید. مردم شگفت‌زده شدند و این داستان توسط رسانه‌های تلویزیونی، وب‌سایت‌ها و روزنامه‌ها از لندن تا اندونزی مورد توجه قرار گرفت. اما این راز اینجاست: تجربه من فقط نوک کوه یخی بود در مورد آنچه می‌توانید از خطوط هوایی دریافت کنید.

هکرهای مسافرتی کار خود را به دنبال ترفندها و حفره های داخلی برای شکست دادن خطوط هوایی در بازی خود می‌کنند. این روش آن‌ها برای دریافت پروازهای رایگان، ارتقاء رایگان، انواع هدیه‌ها و حتی پول نقد، در برخی موارد است. من تعداد انگشت شماری از کارشناسان سفر را متقاعد کردم تا برخی از بهترین نکات خود را به اشتراک بگذارند. با استفاده از این استراتژی‌ها، می‌توانید به روش‌هایی سفر کنید که هرگز فکرش را نمی‌کردید.

قبل از اینکه به توصیه‌های فوق‌العاده زیرکانه بپردازیم، اجازه دهید نگاهی به برخی از قوانین اساسی که هر هکر مسافرتی با آن موافق است بیاندازیم.

مایل های خود را تثبیت کنید.

 موجودی مسافت پیموده شده در حساب‌های خطوط هوایی بسیار زیاد است، استفاده از آنها را تقریبا غیرممکن می‌کند. در عوض، چند حساب مسافرتی مکرر انتخاب کنید تا پتانسیل درآمد آنها را به حداکثر برسانید.

برای همه چیز با استفاده از کارت اعتباری پرداخت کنید

پول نقد و کارت نقدی را کنار بگذارید و از کارت‌های جمع‌آوری مسافت پیموده شده برای هر چیزی، از جمله صورت‌حساب‌ها و اقلام روزمره مانند شامپو و غذای حیوانات خانگی استفاده کنید و از کارت به‌عنوان خط اعتباری استفاده نکنید، پرداخت بهره هدف را شکست می‌دهد.

کارت اعتباری مناسب را دریافت کنید. 

گریس چنگ، بنیانگذاران Get.com   کارتی می‌خواهید که به شما امکان می‌دهد امتیازهایتان را به مایل‌های پرواز مکرر خطوط هوایی واقعی تبدیل کنید.  کارشناسان عموما موافقند که بهترین کارت برای کسب مایل و جوایز سفر، Chase Sapphire Preferred است. با هر دو کارت، امتیازهایی که به دست می‌آورید می‌تواند به تعدادی از خطوط هوایی مختلف منتقل شود. این همچنین در برابر کاهش ارزش خطوط هوایی امتیاز خود را محافظت می‌کند.

تخصص سفر: سیلس یک وبلاگ نویس، معلم و متخصص سفر است. او توانسته در پاتاگونیا پیاده‌روی کند، در تایلند با فیل‌ها وقت بگذراند، در لاپلند فنلاند با ماشین برفی و خیلی چیزهای دیگر به دلیل مایل‌ها و امتیازات زیاد باشد. او به دیگران نشان می‌دهد که چگونه می‌توانند مایل‌ها و امتیازها را برای سفر جوایز کسب کنند و از آنها در وبلاگ خود، The Globetrotting Teacher، استفاده کنند.

از اتحاد خطوط هوایی به نفع خود استفاده کنید.

وقتی با یک شرکت هواپیمایی خارجی پرواز می‌کنید، بررسی کنید و ببینید آیا آن‌ها عضو یک اتحاد هواپیمایی هستند یا با شرکت‌های دیگر شراکت دارند. سپس، مایل‌های پروازی خود را به یک شرکت هواپیمایی اعتبار دهید که با پیوست کردن شماره پرواز مکرر به برنامه سفر خود، منطقی است.

در مورد جایی که مایل‌هایتان را پس‌خرید می‌کنید هوشمند باشید.

 مایل‌های خطوط هوایی را می‌توان برای پروازهای جایزه در آن شرکت هواپیمایی و همچنین در هر یک از اعضای اتحاد هواپیمایی یا شرکای آنها استفاده کرد.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید