پسر نوجوانی که مشغول بازی با تلفن همراه خود بود به طبقه پایین مرکز خرید سقوط کرد.

لحظه سقوط نوجوان به طبقه پایین مغازه / فیلم

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، همیشه باید هنگام استفاده از تلفن همراه مراقب بود و این درسی بود که این مرد اهل استانبول ترکیه به روشی دشوار آن را فراگرفت. بنا به گزارش دیلی میل و بنا به ویدئویی که به صورت گسترده در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است این نوجوان در حالی که کاملا غرق بازی با تلفن همراه خود شده بود از یک شکاف در مرکز خرید به پایین سقوط کرد.

ویدئویی که در یوتیوب منتشر شده است چگونگی وقوع این حادثه را به تصویر می‌کشد. در ابتدای ویدئو در حالی که کارگران مشغول جابجایی تعدادی جعبه کارتن از داخل شکاف به طبقه پایین هستند این مرد غرق در تلفن همراه از راه می‌رسد. این ویدئو نشان می‌دهد این پسر مستقیما به سمت شکاف حرکت کرده و طبقه پایین سقوط می‌کند.

در این ویدئو این نوجوان پس از لغزیدن توسط شکاف بلعیده می‌شود. در صحنه‌ای دیگر از این ویدئو این نوجوان با خوش شانسی روی جعبه‌های کارتن در طبقه پایین فرود آمده و از جراحت شدید می‌گریزد.

در ادامه تعدادی از کارگران به سمت این پسر حرکت کرده و تلاش می‌کنند به وی کمک کنند. بنا به گزارش رسانه‌های محلی ترکیه در این حادثه به این نوجوان  آسیب جدی وارد نشد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید