در این مقاله قصد داریم به بررسی ارزهای دیجیتالی که برای سرمایه گذاری‌های کوتاه مدت در سال ۲۰۲۲ مناسب هستند بپردازیم. اگر خواهان سرمایه گذاری‌های کوتاه مدت هستید با ما همراه شوید.

آیا به دنبال سرمایه کوتاه مدت از طریق ارزهای دیجیتال هستید؟

به گزارش سلام نو امروز ارزهای دیجیتال و سودهای ناشی از آن افراد زیادی را به فکر سرمایه‌گذاری کردن در این عرصه انداخته است. افراد مشهور و رهبران کمپانی‌های بزرگ توانسته‌اند با سرمایه‌گذاری‌های عظیم در این عرصه تأثیر بسیار زیادی را بر صعود و یا نزوله ارزهای دیجیتالی داشته باشند. از آن‌جایی که سرمایه گذاری کردن در بازار ارزهای دیجیتال نیازمند یادگیری تکنیک‌های حرفه‌ای و نمودار خوانی است، افرادی که تازه پا بر این عرصه می‌گذارند به دنبال سودهای آنی و سرمایه گذاری‌های کوتاه مدت هستند. در این مقاله قصد داریم به بررسی ارزهای دیجیتالی که برای سرمایه گذاری‌های کوتاه مدت در سال ۲۰۲۲ مناسب هستند بپردازیم. اگر خواهان سرمایه گذاری‌های کوتاه مدت هستید با ما همراه شوید.

ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری‌های کوتاه مدت از چه نوعی هستند؟

· ارز دیجیتال پولکادات: پولکادات یکی از ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری کوتاه مدت است که رشد نسبتا سریعی را دارا بوده است. همان‌طور که می‌دانید ارزهای دیجیتال از تعداد زیادی بلاک چین استفاده می‌کنند. پولکادات در پی این است که با ایجاد یک شبکه ارز دیجیتال که بلاک چین‌های مختلف را به هم متصل می‌کند آن‌ها را یکپارچه کند. از آنجایی که نحوه مدیریت ارزهای دیجیتال ممکن است تغییر کند از زمان راه اندازی Dot در سال ۲۰۲۰ شاهد رشد چشمگیر آن بوده‌ایم. پولکادات با رشد ۲۷۳ درصدی جزوه نام برتر ارزهای دیجیتال در بازار به ثبت رسیده است. این نوع ارز دیجیتال دارای پتانسیل رشد در زمینه سرمایه گذاری‌های کوتاه مدت است.

· ارز دیجیتال ریپل: یکی دیگر از عرض‌های دیجیتال که هر فردی که در بازار معاملاتی معامله می‌کند باید در سبد سرمایه‌گذاری‌اش داشته باشد، ریپل است. این نوع ارز دیجیتال توانست در سال ۲۰۱۲ سود بسیار بالایی را به سرمایه گذاران خود تقدیم کند. ریپلنت که نوعی پلتفرم پرداخت دیجیتالی است امکان انجام تراکنش‌های بین المللی را در مدت زمان بسیار سریع و با هزینه کم فراهم می‌کند. جالب است که پتانسیل بالا برای رشد در زمینه ارزهای دیجیتال در ریپلنت باعث شد که در سال ۲۰۲۰ یکی از بهترین‌ها در زمینه سرمایه گذاری‌های کوتاه مدت باشد.

· ارز دیجیتال چین لینک: چین لینک جزو یکی دیگر از ارزهای دیجیتال در حال رشد و کاربردی است که در حال حاضر رده بیستم عکس‌های دیجیتالی قرار دارد و توانسته رشد ۹۴ درصدی را فراهم کند. جالب است که چین لینک یکی از ارزهای دیجیتال در حال رشد است که امکان ورود و خروج اطلاعات غیر قابل دستکاری و قابل اعتماد را برای قراردادهای هوشمند در بلاک چین فراهم می‌کند. جالب‌تر این است که برنامه نویسان و توسعه دهندگان با استفاده از این نوع ارز دیجیتال می‌توانند به هر گونه آی پی آل خارجی متصل شوند و هر مقدار پول و پرداختی را که می‌خواهند به هر نقطه از دنیا ارسال کنند. بنابراین چین لینک از ارزهای دیجیتالی منحصر به فردی است که به شدت مورد توجه سرمایه گذاران قرار گرفته است.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید