حجت‌الاسلام رئیسی، رییس‌جمهور به سازمان برنامه و بودجه و دستگاه‌های اجرایی دستور داد تا نسبت به پرداخت عیدی بازنشستگان سریعا اقدام کنند.

دستور رئیسی به دستگاه‌های اجرایی برای پرداخت به موقع عیدی بازنشستگان

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در جلسه یکشنبه شب ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، موضوع تامین و پرداخت عیدی بازنشستگان مورد توجه قرار گرفت و رئیس جمهور سازمان برنامه و بودجه و دستگاه‌های اجرایی را ملزم کرد حقوق و عیدی کارکنان و بازنشستگان را سریعا پرداخت کنند.

۲۴ بهمن میزان و ضوابط پرداخت پاداش پایان سال بازنشستگان مشخص شد براساس آنچه اعلام شد، کارکنان دولت و بازنشسته‌ها حداقل یک میلیون و ۶٠٠ هزار تومان عیدی می‌گیرند. اگر متاهل باشند حداقل عیدی دو میلیون و اگر فرزندی داشته باشند نیز به ازای هر یک از فرزندان خود ١۵٠هزار تومان دریافت خواهند کرد.

همچنین علی دهقان کیا رئیس کانون بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی استان تهران گفت: انتظار داریم که دولت برای بهبود وضعیت معیشت بازنشستگان تورم واقعی را در نظر بگیرد.

به گفته دهقان کیا تورم با سبد معیشتی خانواده و اقلامی که روزانه با آن سروکار دارند در ارتباط است که این رقم‌ بسیار بالاتر از ۴۲.۵ درصد است بنابراین دولت باید تورم واقعی را به حقوق و عیدی بازنشستگان و شاغلین اضافه کند تا افراد شرایط بهتری برای ادامه زندگی داشته باشند.

همچنین در این جلسه موضوع تغییرات لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرارگرفت و مسئولان سازمان برنامه و بودجه گزارشی از تغییراتی که نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بودجه سال آینده ایجاد کرده‌اند ارائه دادند.

کد خبرنگار: ۱۸
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید