به پرداختی‌های یارانه در اسفند ماه امسال دو واریزی دیگر اضافه می‌شود، یکی عیدی و دیگری سود سهام عدالت است.

واریز دو یارانه در اسفند ۱۴۰۰ اعلام شد + مبلغ و زمان واریز

به گزارش سلام نو، در ماه پایانی سال آخرین یارانه‌های امسال واریز می‌شود، همچنین قرار است دو دهه اول و سوم اسفند یک واریزی جدید اضافه شود.

یارانه نقدی و معیشی اسفند

در اسفند ماه آخرین یارانه معیشتی و نقدی امسال واریز می‌شود، زمان واریز این دو یارانه به ترتیب دهم و بیستم ماه پیش‌رو است.

مبلغ یارانه معیشتی متناسب با تعداد اعضای خانوار تعیین شود. همانند دوره‌های پیشین، واریزی‌ها یارانه معیشتی به حساب خانواده‌های یک نفره ۵۵ هزار تومان، خانواده‌های دو نفره ۱۰۳ هزار تومان، خانواده‌های سه نفره ۱۳۸ هزار تومان، خانواده‌های چهار نفره ۱۷۲هزار تومان و خانواده‌های پنج نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان است.

مبلغ یارانه نقدی نیز همان ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان به ازای هر نفر است. در این ماه قسط دو مرحله وام یک میلیون تومانی کرونا از خانوارهایی که آن را دریافت کردند کسر می‌شود.

عیدی شاغلان و بازنشستگان

با توجه به این که میزان عیدی بازنشستگان و شاغلان دولتی دیر اعلام شد، واریز آن به اسفند ماه موکول شد. پیگیری‌ها از سازمان تامین اجتماعی نشان می‌دهد که عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی در دهه اول اسفند ماه واریز می‌شود.

عیدی شاغلان و بازنشستگان

با توجه به این که میزان عیدی بازنشستگان و شاغلان دولتی دیر اعلام شد، واریز آن به اسفند ماه موکول شد. پیگیری‌ها از سازمان تامین اجتماعی نشان می‌دهد که عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی در دهه اول اسفند ماه واریز می‌شود.

معمولا واریز عیدی کارگران نیز در ماه پایانی سال انجام می‌شود.

واریز سود سهام عدالت

بنا بر اظهارات مدیرعامل این شرکت، سود منتهی به اسفند ۹۹ مشمولانی که ۵۳۲ هزار تومان در سبد سهام خود دارند، حدود ۵۵۰ هزار تومان خواهد بود که به حساب مشمولان واریز می‌شود. قرار است این سود در دهه سوم اسفند ماه واریز شود.

اگر هر یک از اعضای یک خانواده چهار نفره سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی داشته باشند، در پایان اسفند امسال در مجموع دو میلیون و ۲۰۰ هزار تومان سود سهام دریافت می‌کنند.

همچنین میزان سود برای خانواده چهار نفره‌ای که برگه سهامشان یک میلیون تومانی است حدود چهار میلیون و ۲۰۰ هزار تومان برآورد می‌شود.

کد خبرنگار: ۱۳
۴۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 15
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 26
  • IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
    17 0
    مسخره ها این چه تیتریه زدین سود سهام چه ربطی به یارانه داره آخه
  • ق س IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
    5 0
    به ماکه سهام عدالت ندادن کارمندنیستیم عیدی بگیریم کاش حداقل رییسی یه کمکی واسه عیدبه ماکنه متاهل ودارای دوفرزندکارگرروزمزدهستم توروخدابه مسیولان برسونیدماهم سهام عدالت میخام ثبت نام جدیدداشته باشن
  • فتاحی خرو علیا خراسان نیشابور IR ۰۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
    12 1
    باسلام... اگر واقعآ چنین شود که در متن آمده وگفته شده لطف بزرگی در حق ملت کردن و دم عیدی مشکلات بسیاری از خانوارهای ضعیف برطرف میشود...بشخصه خودم دیدم و میبینم که غالب مردم توانایی تهیه حداقل راهم ندارن وبشدت در مضیغه هستن... بیشتر مردم جهت معیشت و تهیه مواد غذایی در فشارن..این روزها بوضوح این پدیده دراجتماع مشاهده میشود..ازگفتن ودیدن گذشته است.. اگر مسولیین لطف کنن وآخر سالی بداد این مردم برسن خیلی خوب است..برای خیلی خانواده ها این مبالغ نجات دهنده است و دیگر به امید آنروز.
    • نامنات IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
      8 2
      با این مبلغ خیلی کم هیچکسی نمیتونه حتی یه جوراب هم بخره
  • IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
    11 2
    سلام دورورد برشما درمنتن بالا ذکر شدش که واقعا راست میگود طرف گمی هم له فکر غیر عیدی کارمندان باشید بگذارید کسانی که کارمند نیستن کمی عید بگیرند یک نمونه خودمان که خانه داریم ولی بیکا ر همسرم بقول بچه ها مامان آجر های خونه را نمی شود خرد
  • عباس دوستی IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    6 0
    ایاواقعا دولت چه منطقی واسه این داره که نزدیک 12ساله یارانه همون 45500تومنه که پول یه دپه ماستم نیست
  • IR ۰۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    3 4
    کی عیدی مدجویان کمیته امدا د میاد حساب م
  • IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    4 0
    سلام توراخداماهم خانواده۴ نفره هستیم ماهم ثبت نام سهام عدالت کنیدتاشرمنده زن وبچهم نشم
  • سید میثمتقوی IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۱
    4 0
    یارانه ماراهم زیاد کنید
  • حسین IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
    3 0
    آقایان مشغول لطفان به فکر مردم باشید که در آستانه نابودی هستند باتشکر
  • فرهادشاهی IR ۰۴:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
    0 0
    باسلام دست دولت سیزدهم رو از دور بوس میکنم واقعا زحمت توی این چند ماه کشیدین من گارگر هستم ۴نفر مستاجر هم هستم ما سهام عدالت ندارم وخیلی از مردم ندارن از دولت میخوام که برای ماکه سهام نداریم یه فکر کنه ممنون از بزگواریتون
  • سید رضا داشخانه IR ۰۵:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
    1 0
    من با 3 تا بچه و مستاجر با این یارانه 45 ت چیکار کنم پول یک کیسه برنج نمیشه از طرفی سهام عدالت هم ندارم باید چیکار کنم موندم و شرمنده زن و بچه‌ام هستم شب عیدی حتی نمیتونم شکمشون رو سیر کنم لباس بقیه بماند این مسئولین لطفا یک فکری بکن
  • علی IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
    0 0
    سلام چراسایت ثبت نام سهام عدالت بازنمی کنیدتاماهم ثبت نام بکنیم
  • IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    0 0
    باسلام توروخدا ازمسولین خواهش میکنم به فکرمشاغل آزادباشین الان هرکسی کارمندیاکارگردولتی هست کلی عیدی گیرشون میادهرسال ولی بیچاره مشاغل آزاد هیچ عیدی نداریم وتاآخرین روزاسفندهرروزدعامیکنیم دولت بهمون یه ذره عیدی بده بخداسهام عدالتم جاموندیم همش میگن ثبت نام میکنیم پس کو؟؟فرزندمن دانشجومعلم هست مبلغی بهشون میدن همش برای مصرف دانشگاه وخودش هست تازه بایدهمشوبعددرسش به داشگاه پس بده بخاطراون وام یه تومنی هم به ماتعلق نگرفت وکمکی که پارسال کردن به ماندادن توروخدا به مام بدین هزینه های زندگی کمرشکن هست
  • IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    0 0
    پس ماچکار کنیم که سهام نداریم با دوتابچه ومستاجرالبته اینا هم جوابگو این گرونی نیس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید