محمود فکری که وارث یک تیم شکست‌خورده و انتهای جدولی بود، در حدود یک ماهی که سکان هدایت نفت مسجدسلیمان را مجدداً به دست گرفته کار خاصی صورت نداده است.

احتمال سقوط نفت مسجدسلیمان به لیگ دسته یک

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان یکی از دو تیم انتهای جدول لیگ برتر است که با خطر سقوط به دسته پایین‌تر مواجه است. نفتی‌ها قبل از آغاز نیم فصل دوم با توجه به نتایج ضعیف شان دست به تغییر و تحول زده و بار دیگر هدایت تیم شان را به محمود فکری سپردند.

فکری که وارث یک تیم شکست خورده و انتهای جدولی بود، در حدود یک ماهی که سکان هدایت نفت مسجد سلیمان را مجدداً به دست گرفته کار خاصی صورت نداده و در ۳ مسابقه که با این تیم به میدان رفته صاحب ۳ شکست متوالی شده است تا جایگاه این تیم همچنان در رده پانزدهم جدول باشد.

نفت مسجد سلیمان کارش را با فکری با دیداری خانگی مقابل پیکان آغاز کرد که به شکست ۲ بر ۱ انجامید و سپس در دیداری دشوار و خارج از خانه به مصاف سپاهان مدعی رفت که با شکست سنگین ۴ بر ۱ به خانه بازگشت. آنها سپس برای بار دوم در خانه به میدان رفتند تا بدترین شکست این فصل خود را مقابل تیمی بپذیرند که تنها تیم بدون پیروزی این فصل بود.

شاگردان فکری در هفته هجدهم در خانه با یک گل مغلوب پدیده مشهد شدند تا یازدهمین شکست این فصل آنها با نخستین پیروزی پدیده همراه باشد.

نفت مسجد سلیمان با پذیرفتن شکست مقابل پدیده، ششمین شکست متوالی و یازدهمین شکست این فصل را تجربه کرد تا در کنار پدیده با بیشترین خطر برای سقوط به لیگ دسته اول مواجه باشند؛ و محمود فکری نیز کارش را با آمار ۱۰۰ درصد شکست با نفت مسجد سلیمان آغاز کند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید