رئیس اتحادیه مشاوران املاک کشور گفت: درج قیمت های غیر متعارف و خارج از عرف در برخی از سایت ها زمینه ساز افزایش قیمت در بازار مسکن شده است.

حذف قیمت‌ها از آگهی های مسکن در سایت ها
به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، رئیس اتحادیه مشاوران املاک کشور گفت: درج قیمت های غیر متعارف و خارج از عرف در برخی از سایت ها زمینه ساز افزایش قیمت در بازار مسکن شده است.

 مصطفی قلی خسروی گفت: در سایت و اپلیکیشن‌ها برخی از سوداگران تنها به بهانه چشم و هم چشمی، اقدام به درج آگهی‌های مسکن بدون در نظر گرفتن عرف منطقه می‌کنند که خود زمینه‌ساز افزایش قیمت اجاره و خرید مسکن شده است.

به گفته رئیس اتحادیه مشاوران املاک کشور برای جلوگیری از درج قیمت مسکن و یا اجاره در این سایت‌ها با دادستانی مکاتبه‌ای داشته‌ایم و با پیگیری‌های صورت گرفته قرار است، درج قیمت‌ها که باعث رقابت مضره در این بازار شده، برداشته شود.

همزمان با افزایش قیمت نرخ مسکن، خودرو و ارز با پیگیری دادستانی پارسال و همچنین سال ۹۷ برای یک بازه زمانی کوتاه درج قیمت‌ها از آگهی‌ها سایت ها برداشته شد، اما پس از گذشت مدت کوتاهی دوباره قیمت ها به سایت ها بازگشت.

کد خبرنگار: ۱۳
۲دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شاهین IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
    0 0
    اجازه فعالیت سایت های مجازی گرفته بشه و قیمت گذاری توسط دولت و شهرداری ها صورت بگیرد موفقیت بزرگی برای دولت جدید خواهد بود.کشورهای انگلستان ،هلند و ایالت متحده چنین کاری انجام میدهند و قیمت مسکن همیشه ثبات داشته.سپاس .
  • حمید IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
    0 0
    چه ایده بدی . اونوقت منی که دارم تو این اپلیکیشن ها دنبال خونه میگردم چطوری از ۱۰۰ تا آگهی ۲ تا خوشقیمتشو پیدا کنم . چرا صورت مسئله رو پاک میکنید . تاسف آوره واقعا . یعنی نمیتونستید جور دیگه این قضیه رو کنترل کنید مثلا تو اپلیکیشن ها یه گزینه بزارید که آگهی های قرمز یا قیمت بالا نمایش داده نشن ؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید