فرحناز جان محمدی رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود اعلام کرد: واژگونی موتورسیکلت و یک دستگاه خودروی پراید درمحورهای شرقی استان سمنان دو کشته و شش مصدوم برجا گذاشت.

۲ کشته و ۶ مصدوم درپی حادثه رانندگی در شرق سمنان

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، فرحناز جان محمدی دوشنبه شب افزود: نخستین حادثه مقارن ظهر در ۱۰ کیلومتر بعد از عباس آباد به سمت سبزوار بر اثر واژگونی پراید روی داد که شش تن مصدوم شدند.

وی تاکید کرد: پس از اطلاع از حادثه یک دستگاه آمبولانس از پایگاه امداد جاده ای اورژانس عباس آباد و یک دستگاه نیز از شهرستان سبزوار به صحنه حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه سه مصدوم این واژگونی بصورت سرپایی مداوا شدند، ادامه داد: دو مصدوم دیگر برای ادامه روند درمان به مراکز بیمارستانی سبزوار منتقل شدند.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود گفت: یک دختر ۲۲ ساله حادثه دیده این واژگونی که دچار ضربات متعدد به سر و بدن شده بود پس از انجام اقدامات نخستین پزشکی برای تسریع در روند درمان با بالگرد اورژانس هوایی ۱۱۵ شاهرود به بیمارستان امام حسین (ع) این شهر منتقل شد؛ حال وی رضایت بخش است.

جان محمدی با بیان اینکه ساعت ۱۹و ۱۵ دقیقه هم واژگونی موتور سیکلت در ورودی شهر کلاته خیج گزارش شد، ابراز داشت: از ۲ جوان ۱۸ ساله موتور سوار یک تن در سر صحنه حادثه براثر شدت جراحت جان باخت.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود گفت: کارشناسان اعزامی پایگاه امداد جاده ای اورژانس کلاته خیج برای نجات جان دومین جوان این حادثه تلاش بسیاری کردند. 

جان محمدی اظهار داشت: متاسفانه این فرد نیز بر اثر شدت جراحت حادثه در بیمارستان امام حسین (ع) این شهر و برغم تلاش پزشکان فوت کرد.

مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود با ۱۴۰ کارشناس در ۱۵ پایگاه جاده ای، چهار پایگاه شهری، یک پایگاه اورژانس هوایی با یک فروند بالگرد و ۳۰ دستگاه آمبولانس به هموطنان خدمات رسانی می کند. همچنین یک دستگاه اتوبوس آمبولانس هم با ۱۳ تخت و تجهیزات مناسب برای پوشش حوادث احتمالی پر تلفات و خدمات دهی به بیماران سر پایی در این مرکز آماده است.

محورهای ارتباطی استان سمنان که بخشی از جاده سراسری تهران به مشهد محسوب می شود، یکی از پرترددترین راه‌های عبوری کشور است. براساس آمار سالانه حدود ۲۰ میلیون تردد در این مسیر انجام می شود و حوادث مختلفی نیز در آن روی می دهد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید