به یاد داشته باشید، اگر با گروه خود در سفر هستید و علائم شدید بیماری حرکتی دارید، می‌تواند هیجان کل گروه و شما را از بین ببرد. پس برای همه چیز از قبل آماده شوید و سفر خوبی داشته باشید.

درمان‌هایی برای حالت تهوع موقع سفر!

هیچ کس در مورد دلیل بیماری حرکت توضیحی ندارد. اما بله، راه حل هایی وجود دارد. اگر در میانه راه به طور ناگهانی با بیماری حرکت مواجه شدید و دارویی در دسترس نیست، همیشه بهتر است برخی از این درمان‌ها را برای تسکین فوری امتحان کنید. به یاد داشته باشید، اگر با گروه خود در سفر هستید و علائم شدید بیماری حرکتی دارید، می‌تواند هیجان کل گروه و شما را از بین ببرد. پس برای همه چیز از قبل آماده شوید و سفر خوبی داشته باشید.

مچ بند

در حالی که هنوز هیچ مدرک مشخصی وجود ندارد که آیا طب فشاری می‌تواند به عنوان یک عامل ضد تهوع عمل کند یا خیر، ولی می توانید با تمرین این روش تسکین فوری داشته باشید. بستن مچ بند به اعمال فشار روی یک نقطه فشار خاص، یعنی نقطه پریکارد ۶، روی مچ دست کمک می‌کند. اگر مچ بند ندارید، می‌توانید نقطه فشار را با انگشت شست دست دیگر فشار دهید.

شاهدانه می‌تواند بیماری حرکتی را کاهش دهد

آیا مصرف شاهدانه علائم بیماری حرکت را کاهش می‌دهد؟ بله، برخی تحقیقات اخیر نشان داده است که مصرف شاهدانه می‌تواند گیرنده‌های کانابینوئیدی را فعال کند که می‌تواند احساس تهوع را کاهش دهد. مجله کلینیکال گوارش گزارشی منتشر کرده است که ثابت می‌کند ۹۶ درصد از شرکت‌کنندگان در این مطالعه، در عرض یک ساعت پس از مصرف شاهدانه از حالت تهوع خلاص شده‌اند.

وضعیت نشستن خود را عاقلانه انتخاب کنید

وضعیت نشستن شما در طول سفر نقش اساسی در مبارزه با بیماری حرکت دارد. بنابراین، جایی بنشینید که کمترین حرکت را تجربه می‌کنید. اگر با ماشین سفر می‌کنید، انتخاب صندلی جلو عاقلانه خواهد بود. اگر با قطار سفر می‌کنید، سعی کنید کنار پنجره بنشینید و همیشه صورت خود را به سمت جلو نگه دارید (در جهت حرکت قطار).

اگر قطار یا اتوبوس دو سطح دارد، همیشه سطح پایین را ترجیح دهید. در مورد هواپیما، سعی کنید صندلی قسمت میانی را رزرو کنید. به خصوص صندلی های سمت بال بهتر است زیرا هنگام برخاستن یا فرود آمدن، تکان‌های کمتری را دارند.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید