«دیمیتری پسکوف» سخنگوی کاخ کرملین جدیدترین مواضع روسیه در خصوص تنش بر سَر اوکراین را اعلام کرد. وی گفت: رئیس‌جمهور «پوتین» همواره برای گفتگو و مذاکره آمادگی دارد.

اعلام آمادگی پوتین برای گفتگو و مذاکره

به گزارش سلام نو به نقل از اسپوتنیک، «دیمیتری پسکوف» سخنگوی کاخ کرملین جدیدترین مواضع روسیه در خصوص تنش بر سَر اوکراین را اعلام کرد. وی گفت: رئیس‌جمهور «پوتین» همواره برای گفتگو و مذاکره آمادگی دارد.

بر اساس این گزارش، سخنگوی کاخ کرملین در ادامه اظهاراتش در این زمینه افزود: واقعیت این است که اوکراین به بخشی از مشکلات مربوط به ضمانت‌های امنیتیِ مورد درخواست روسیه تبدیل شده است.

پیشتر سخنگوی کاخ کرملین درباره اظهارات سفیر اوکراین در لندن مبنی بر امتناع این کشور از پیوستن به ناتو، اعلام کرد که از کی یف درخواست شده است تا در این زمینه توضیح دهد، اما بعید است که دیدگاه کلی آنها در این باره تغییر کند.

پوتین همواره برای گفتگو و مذاکره آمادگی دارد

وی گفت امتناع اوکراین از ایده پیوستن به ناتو، گامی است که به شکل قابل توجهی به شکل‌گیری پاسخی معنادارتر به نگرانی‌های روسیه کمک می‌کند. پسکوف در این باره گفت: در این مورد، آنها همچنین توجهات را به این مسئله جلب کردند که از کی یف خواسته شد تا نظر سفیر را روشن کند. از نقطه نظر تغییر نگرش مفهومی سیاست خارجی کی یف، به سختی می‌توان این مسئله را یک واقعیت انجام شده در نظر گرفت. می‌دانیم که اهداف کاملاً متفاوتی در قانون اساسی این کشور مشخص شده است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید