مار کبرایی که وارد یک خانه مسکونی شده بود، توسط مامور زن جنگلبان نجات یافت.

شکار مار کبرا غول پیکر توسط زن جنگلبان / فیلم

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه ویدئوهای زیادی در فضای مجازی منتشر می‌شود؛ از ویدئوهای سرگرمی و ورزشی گرفته تا ویدئوهای آموزشی و حوادث. اما برخی از این ویدئوها که پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفته و تبدیل به ویدئوهایی داغ می‌شوند، ویدئوهای مربوط به حیات وحش هستند. مانند ویدئویی که صحنه شکار یک مار کبرا توسط زن جنگلبان را به تصویر می‌کشد.

بنا به گزارش Indian Express، پس از آنکه این مار کبرا وارد یک خانه مسکونی در تهیروواناتاپورام، شهری در جنوب ایالت کرالا شد، این مامور زن جنگلبان به محل اعزام شد. روشینی جی اس موفق شد با مهارت خود به راحتی این مار را شکار کرده و از خانه منتقل کند.

ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، مهارت این زن جنگلبان و چگونگی شکار مار توسط وی را نشان می‌دهد. در این ویدئو در حالی که مار در کنار یک دیوار حضور دارد، روشینی با کمک یک چوب بلند آن را مهار کرده و سپس به داخل گونی می‌اندازد.

این ویدئو پس از آنکه توسط «سودها رامِن»، افسر سرویس جنگلبانی هند در توئیتر منتشر شد، مورد توجه کاربران قرار گرفت. بسیاری از کابران مهارت این زن شجاع در شکار مار را مورد تحسین قرار دادند. این ویدئو از زمان انتشار تاکنون بیش از ۴۵ هزار بیننده داشته است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید