بسیاری از گریزها با طبیعت، گریزهای کوتاهی از یک روز استرس زا هستند. ممکن است برای لحظه‌ای مکث کنید و از پنجره دفتر خود به رنگین کمان بعدازظهر نگاه کنید یا یک آهو را در مزارع روبرو ببینید. برای یک لحظه، این برخورد تصادفی به شما انرژی می‌دهد و در عین حال آرام می‌شوید، اما ممکن است مطمئن نباشید که چرا. ارتباط با طبیعت به معنای چیزی بیشتر از هوای تازه نیست، بلکه این پتانسیل را دارد که ما را از وجودی بزرگتر از آخرین محصول اپل و احتمالا حتی خودمان آگاه کند.

راه‌هایی برای لذت بخش‌تر شدن سفر!

سفر به دلایل مختلف در بسیاری از فهرست‌ها ظاهر می‌شود. برای برخی این زمان، صرفا زمانی است که باتری‌های خود را مجددا شارژ می‌کنید، در حالی که برای برخی دیگر تجربه چیزهای دست اول یا جدا شدن از استرس‌های خانه است. برای من و بسیاری دیگر که آن را انتخاب می‌کنند، یک قدم جلوتر رفته و عمیق‌تر سفر می‌کنند، به این دلیل است که این توانایی را دارد که به نوعی، شکل زندگی شما را غنی کند.

شما فردی متفاوت می‌شوید زمانی که برمی‌گردید.

اگرچه بسیاری از مردم داشتن تجربیات معنی‌دار سفر را دقیقا با داوطلبی مرتبط می‌دانند، راه‌های مختلفی برای سفر عمیق‌تر، کاوش هدفمند جهان و اهمیت دادن به سرمایه‌گذاری‌های شما وجود دارد. شما تنها کسی هستید که می‌توانید تعیین کنید که چه نوع تجربه سفر در زندگی شما تفاوت ایجاد می‌کند.

خود را در فرهنگ غوطه ور کنید!

وقتی بسیاری به مقصدی خارجی می‌رسند، اشتباه می‌کنند که بدون اینکه واقعا دنیای خود را ترک کنند، از آن بازدید می‌کنند. آنها مسیر گردشگر بودن را انتخاب می‌کنند و از بیرون به داخل نگاه می‌کنند، اساسا در حاشیه نشسته‌اند و همه چیز را در اطرافشان می‌گذرانند، اما هرگز واقعا شرکت نمی‌کنند. در واقع آنها تماشاگر مردم شهر هستند.

روی دیگر سکه: دیگران با غوطه ور شدن در فرهنگ، درک بهتری به دست می‌آورند و تجربه عمیق‌تری دارند، که در واقع صرفا غرق راحتی هتل می‌شوند. عمیق‌ترین سفر زمانی اتفاق می‌افتد که با مشارکت فعالانه در یک جامعه ادغام می‌شوید، خود را برای تعامل با مردم محلی و درک نحوه زندگی دیگران باز می‌کنید. این می‌تواند به آسانی شرکت فعال در آیین‌های آن‌ها، خوردن غذاهای سنتی منطقه یا یادگیری تاریخی باشد که شهر را به آنچه امروز است تبدیل می‌کند.

با طبیعت و حیات وحش ارتباط برقرار کنید!

بسیاری از گریزها با طبیعت، گریزهای کوتاهی از یک روز استرس زا هستند.  ممکن است برای لحظه‌ای مکث کنید و از پنجره دفتر خود به رنگین کمان بعدازظهر نگاه کنید یا یک آهو را در مزارع روبرو ببینید. برای یک لحظه، این برخورد تصادفی به شما انرژی می‌دهد و در عین حال آرام می‌شوید، اما ممکن است مطمئن نباشید که چرا. ارتباط با طبیعت به معنای چیزی بیشتر از هوای تازه نیست، بلکه این پتانسیل را دارد که ما را از وجودی بزرگتر از آخرین محصول اپل و احتمالا حتی خودمان آگاه کند.

سفر به شما فرصت‌های زیادی می‌دهد تا در میان طبیعت باشید و آگاهانه با آن در محیط طبیعی آن ارتباط برقرار کنید، نه در باغ وحش یا پارک حیوانات. به دنبال مکان‌هایی باشید که به شما امکان می‌دهد با دلفین‌ها در طبیعت تعامل کنید، در برنامه‌های حفاظت از لاک‌پشت شرکت کنید یا پرندگان را در زیستگاه‌های طبیعی ببینید.

ترس خود را از بین ببرید!

هر بار که چیزی را برای اولین بار سعی می‌کنید، تجربه کنید، رشد خواهید کرد، یک قطعه کوچکی از ترس ناشناخته حذف می‌شود و با حس توانمندسازی جایگزین می‌شود. شما باید به سفرهای دور بروید. در یک سفر بین‌المللی، بسیاری از چیزها شما را از منطقه راحتی خود شکست می‌دهند، برخورد با مانع زبان، هدایت خیابان‌ها و سفارش غذای خارجی. اما در واقع، یک نقطه برای انجام کاری است که شما را کمی می‌ترساند. هر روز از سفر خود، چیزی جدید و کمی ناراحت کننده را برنامه ریزی کنید. خوردن چیزی عجیب و غریب، سعی کنید یک فعالیت پرماجرا و کشف گوشه‌های مخفی و منحصر به فرد داشته باشید.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید